C. П. ТИМОШЕНКО ТА СУЧАСНА ІНЖЕНЕРНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ДЕЯКІ РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

  • А. Г. Дем’яненко Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Ключові слова: інженерна освіта, стан, перспективи, фундаментальність

Анотація

Наведено деякі міркування, погляди та думки одного з найвидатніших механіків світу, нашого співвітчизника С. П. Тимошенка, стосовно інженерної освіти, яку він створював і знав зсередини, та які є актуальними і для сьогодення. Обговорюються деякі питання сучасного стану та перспектив вищої інженерної освіти в Україні. Наголос робиться на необхідності збереження її фундаментальності.

Посилання

1. Григолюк Э. И. Разница в подготовке русских и американских инженеров. Наука и жизнь. 1997. № 7. С. 48–54.
2. Кобець А. С., Дем’яненко А. Г. С.П. Тимошенко та сучасна інженерна освіта в Україні. Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі. Кривий Ріг: Вид. відділ НМетАУ, 2013. С. 16–24.
3. Кобець А. С., Дем’яненко А. Г. Сучасна вища інженерна аграрна освіта в Україні. Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі. Кривий Ріг: Вид. відділ НМетАУ, 2011. С. 72–77.
4. Назарова Н. С., Стрижова И. А. Парадигма высшего образования в ХХI веке. Зб. наукових праць «Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі». 2010. Вып. VІ. C. 95–99.
5. Писаренко Г. С. Степан Прокопович Тимошенко. Київ: Наукова думка, 1979. 195 с.
6. Тимошенко С. П. Инженерное образование в России. Люберцы: ПИК, ВИНИТИ, 1996. 82 с.
7. Тимошенко С. П. Воспоминания. Киев: Наукова думка. 424 с.
Опубліковано
2017-10-12
Як цитувати
Дем’яненко, А. Г. (2017). C. П. ТИМОШЕНКО ТА СУЧАСНА ІНЖЕНЕРНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ДЕЯКІ РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Computer Science and Applied Mathematics, (1), 142-146. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/comp-science/article/view/1268