ОЦІНКА ПРИВАБЛИВОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ

  • А.П. Кущик
  • А.К. Журавльова
Ключові слова: інвестиційний проєкт, інвестиційний аналіз, привабливість, методи, ідея, показники

Анотація

У статті розглянуто актуальні питання застосування методик оцінки привабливості інвестиційних проєктів. Зазначено, що на сьогодні розвиток багатьох підприємств залежить від ефективної організації інвестиційної діяльності, оскільки значна їх частина вже є учасниками інвестиційного процесу, а ще більше прагне долучитися до нього. Залучення інвестицій є можливістю для підприємств забезпечити конкурентні переваги як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. У статті актуалізується проблема визначення поняття «інвестиційна привабливість проєкту», в зв'язку, з чим наведено ряд погля- дів авторів на дану категорію. Стаття акумулює сукупність існуючих методів оцінки економічної ефективності проєктів з метою вибору інструментарію для визначення поняття інвестиційної привабливості. За допомогою порів- няння існуючих на сьогоднішній день груп методів оцінки інвестиційної привабливості, зроблено висновок про те, що найбільш вдалою комбінацією є комплексне їх застосування в процесі інвестиційного аналізу.

Посилання

1. Gavrilenko N.I. Features of investment processes at the macro and micro levels. Announcer of Chernihiv State Technological University. Series: Economic Sciences, 2012. № 3(60). P. 254–258.
2. Doroshin D.V. Assessment of investment privacy of industrial enterprises. Economist’s Handbook, 2015. № 8(26). P. 122–128.
3. Direct investment (equity): by country in terms of economic activity; types of economic activity in terms of countries in the world in 2020. State Statistics Service of Ukraine. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (Date of application: 25.04.2021).
4. Romanova T.V., Kucher Ya.V. Directions for improving the efficiency of investment activities of the enterprise. Efficient economics, 2014. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3538 (Date of application: 25.04.2021).
5. Yakovlev A.I. Classification of methods of economic evaluation of innovative projects [Text]. Marketing innovation and innovation in marketing. Sumy : Tkachov O.O., 2016. P. 250–251.
6. Yankovets T.M., Prokofiev A.M. Evaluation of the effectiveness of innovative projects in modern business conditions. Global and national economic problems, 2015. № 5. P. 657–661.
7. Doing business-2020: who topped the rankings URL: https://www.epravda.com.ua/news/2019/10/24/652909/ (Date of application: 25.04.2021).
Опубліковано
2021-08-12
Як цитувати
Кущик, А., & Журавльова, А. (2021). ОЦІНКА ПРИВАБЛИВОСТІ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (2 (50), 99-102. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2021-2-50-19