ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СФЕРИ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ
Анотація
Досліджено особливості розвитку Інтернет-маркетингу в галузі страхових послуг. Визначено, що основними перевагами використання Інтернет-марке- тингу (Marketing 4.0) є зручність та економія часу, підвищення інформацій- ної забезпеченості суб’єктів страхового ринку, зниження витрат на ведення бізнесу та розширення географічних меж діяльності страхових компаній, спрощення комунікацій з клієнтами. Встановлено, що збільшення кількості користувачів Інтернету і соціальних мереж змінює процес ухвалення рішень щодо страхування через Інтернет. Через це страховики повинні коригувати свої маркетингові стратегії та поступово запроваджувати цифрову стратегію для збереження конкурентних переваг. Проведено перший аналіз викорис- тання Інтернету та каналів зв'язку населенням України. Визначено ключові фактори, що впливають на збільшення онлайн-продажів страхових послуг. Наведена динаміка укладення електронних договорів обов’язкового страху- вання цивільної відповідальності автовласників з моменту появи Е-полісу на українському ринку. Стаття показує, як зміна поведінки клієнтів впливає на зміну бізнес-процесів страхової компанії.
Посилання
2. Ivanov, M.М. (2019). Cloud-based Digital Marketing. Experimental Economics and Machine Learning for Prediction of Emergent Economy Dynamics (M3E2-EEMLPEED 2019). 395–404. Retrieved from http://ceur-ws.org/Vol-2422/paper32.pdf [in English]
3. Kingsnorth, S. (2017). Digital marketing strategy. Digital Marketing Strategy, рр. 1–6. [in English]
4. Longo, D. (2016). Why Strategy Must Come First in Digital Marketing. Convenience Store News, 52(5), рр. 57–60. [in English]
5. Media Consumption Report of the United States Agency for International Development (USAID) and the international organization Internews (2019). [in English]
6. Mykhaylovs’ka I.M. (2015). Osnovni pidkhody do vyznachennya sutnosti, struktury ta pryntsypiv Internetstrakhuvannya (Basic approaches to defining the essence, structure and principles of Internet insurance).Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu, (3), pp. 157–160. [in Ukrainian]
7. Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, and Iwan Setiawan Marketing 4.0. (2017). Moving from traditional to digital. Published by John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jerse. 208 р.
8. Shapovalenko K.S., Agayev V. (2013). Metody pidtrymky komunikatsiyi brendu (Methods of communication support of the brand). Bulletin of NTU “KhPI”, (45,1018), pp. 115–121. [in Ukrainian]
9. Smith, K.T. Digital marketing strategies that millennials find appealing, motivating, or just annoying. Journal of Strategic Marketing, 19(6), 489–499. doi: 10.1080/0965254X.2011.581383 (2011).
10. Statystyka prodazhiv elektronnykh dohovoriv OSTSPV v Ukrayini. Rezhym dostupu: https://forinsurer.com/news/19/09/02/37119 [in Ukrainian]
11. Tlusta G. Zarubizhnyy dosvid funktsionuvannya ta rozvytku Internet-strakhuvannya (Foreign experience of functioning and development of Internet insurance). Visnyk Kyyivs’koho natsional’noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, (3), pp. 55–62. [in Ukrainian]
12. “Vykorystannya internetu naselennyam Ukrayiny”. Doslidzhennya Doslidnyts’koho kholdynhu Factum Group Ukraine [Elektronnyy resurs]. Rezhym dostupu: https://mind.ua/news/20204323-majzhe-23-mln-ukrayincivregulyarno-koristuyutsya-internetom-doslidzhennya [in Ukrainian]