КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ЦИФРОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ ЕКОНОМІЧНИМИ ОБ’ЄКТАМИ

  • С.М. Іванов
Ключові слова: Великі Дані, маркетингова система, модель, метод, експертні оцінки

Анотація

У статті розглянуто цифрові маркетингові системи, які засновані на застосуванні мережі Інтернет із хмарними технологіями і Великими Даними. Розглянуто нові види моделей бізнесу, основою яких став безпосередньо сам Інтернет і для яких він відіграє основну роль у взаєминах В2В. Досліджено ряд вимог цифрового маркетингу до цільового ринку, які були проаналізовані з позиції можливості їх виконання на підприємстві. Побудована концептуальна модель цифрової маркетингової системи управління економічними об’єктами яка включає дослідження ринку товарів і ресурсів з можливостями аналізу і прогнозування. У даній концептуальній моделі застосований метод оцінки споживчої ефективності, в основу якого покладено використання рейтингових оцінок, отриманих на основі ранжирування експертної думки з кількох шкалами порядку. Експертами можуть бути як споживачі, так і підприємство. Застосування експертних оцінок є необхідним в умовах інформаційної непрозорості даних цільового ринку. Побудовано та використано метод оцінки цифрової маркетингової системи в управлінні економічними об’єктами, який заснований на використанні рейтингових оцінок, отриманих на основі ранжирування експертної думки з кількох шкалами порядку. Експертами можуть бути як споживачі, так і підприємство. Застосування експертних оцінок є необхідним в умовах інформаційної непрозорості даних цільового ринку.

Посилання

1. Kotler, Ph., Keller, K. (2012) Marketing Management. Pearson Global Edition. Boston.
2. Gaikwad, M., Kate, P.H. (2016) E-marketing: A modern approach of business at the door of consumer clear. International Journal of Research in Commerce & Management. № 7(9). P. 56–61.
3. Longo, D. (2016) Why Strategy Must Come First in Digital Marketing. Convenience Store News. № 52(5). P. 57–60.
4. Kingsnorth, S. (2016) Digital marketing strategy. CPI Group. Philadelphia.
5. Ivanov, S. (2019) Modeling Company Sales Based on the Use of SWOT Analysis and Ishikawa Charts. Modeling & Management of Emergent Economy : Proceedings of the Selected Papers of the 8th International Conference on Monitoring. P. 385–394.
6. Ivanov, S.M. (2018) Modeljuvannja kooperacijnykh zvjazkiv v cyfrovij ekonomici [Modeling of cooperative connections in the digital economy]. Modeling and Information Systems in Economics. No. 96. P. 108–117.
Опубліковано
2022-04-04
Як цитувати
Іванов, С. (2022). КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ЦИФРОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ ЕКОНОМІЧНИМИ ОБ’ЄКТАМИ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (3 (51), 109-114. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2021-3-51-20
Розділ
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в економіці