ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМТВА ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

Ключові слова: конкурентоспроможність, інновації, інтернет-технології, продажі, рентабельність, штучний інтелект

Анотація

Стаття присвячена основним способам підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом впровадження сучасних інтернет-технологій. Авторами обгрунтовано, що в умовах швидко зростаючої конкуренції підприємствам необхідно постійно удосконалювати свою конкурентоспроможність з метою збільшення обсягів продажів та підвищення рентабельності. Було доведено, що інтернет-технології є потужним інструментом для підвищення результативності діяльності підприємства, оскільки вони дають йому можливість залучати нових клієнтів, підвищувати лояльність поточних споживачів, прискорювати процеси замовлення та доставки товарів, а також оптимізувати інші процеси в діяльності компанії. Авторами аналізується загальний стан внутрішнього та зовнішнього середовища організації та на основі цього висуваються конкретні пропозиції щодо доцільності впровадження інтернет-технологій у подальшу її діяльність.

Посилання

1. Gogol G. P. Sutnyst zbutovoi diyalnosty pydpriemstva. – [Essence of Sales Activities of Enterprises]. Scientific Bulletin of NLTU of Ukraine: Collection of Scientific and Technical Works. Lviv : RVV NLTU of Ukraine. 2010. № 20. pp. 148-153.
2. Balabanova L. V., P. S. Mitrokhina. Upravlinya zbutovoyu politikoyu. [Management of sales policy: textbook]. Kyiv : TsUL Publ., 2011. 240 p. (in Ukrainian).
3. Petrunya Yu. E., Andreeva T. E., Sychova O. E. Marketing. [Marketing. Manual]. Knowledge, 2013. 108 p. (in Ukrainian).
4. Terentyeva N. V. Upravlinya zbutovoyu diyalnistyu v systemy upravlinya pidpriemstvom. – [Management of sales activities in the enterprise management system]. Efficient economy. 2016. № 2. P. 21-28.
5. Karpiy O. P., Vinogradska Y. A. Veb-sayt pidpriyemstva yak zasyb upravlynya marketingovoyu diyalnistyu. – [Enterprise website as a means of marketing activity management]. Scientific notes of Lviv University of Business and Law. 2022. № 34. pp. 213-219.
6. Lytovchenko I. L. Internet-marketing. – [Internet marketin : textbook]. Center for Educational Literature, Kyiv : 2011. 332 p. (in Ukrainian).
7. Palyvoda, O. M. Zastosuvanya internet-technologii u diyalnosty pydpriemstv sfery poslug. – [Application of Internet technologies in the activities of service enterprises]. Technology and design. 2012. № 2(11). P. 1-5.
8. Grigorova Z.V. Novy media, sotzialny media, sotsialny merezhy – ierarhiya infomatziynogo prostoru. – [New Media, Social Media, Social Networks – Hierarchy of Information Space]. Technology and technique of printing. 2017. № 3. pp. 93-100.
9. Khaminich S. Y. Internet-reklama yak osnovniy chynik prosuvanya tovaru v suchasnih umovah. – [Internet advertising as the main factor of product promotion in modern conditions]. Global and National Problems of Economy. 2015. № 7. pp. 504-507.
10. Shcherbak V. G. Udoskonalenya zbutovoi diyalnosti z vikoristanyam internet-tekhnolodii. – [Improvement of sales activities using Internet technologies]. Actual Problems of Innovative Development of Cluster Entrepreneurship in Ukraine. Art. according to the materials of All-Ukrainian. Sci. -Pract. Conf. (March 30, 2017, Kyiv). Kyiv: KNUTD, 2017. P. 158-163.
11. Veb-sayt pidpriemstva TOV Nova poshta. – [Website of the enterprise LLC “Nova Poshta”]. URL: https://novaposhta.ua/ (Last accessed: 20.04.2024).
12. Veb-sayt Derzhavnoi sluzhby statystiky. – [Website of the State Statistics Service of Ukraine]. URL: http://www.ukrstat.gov.ua (Last accessed: 20.04.2024).
Опубліковано
2024-11-13
Як цитувати
Кущик, А., & Сопіна, А. (2024). ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМТВА ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (3 (63), 16-21. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2024-3-63-02
Розділ
Економіка та управління підприємствами