ТРАНСФОРМАЦІЯ DIGITAL-СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття присвячена дослідженню і розробці шляхів трансформації Digital-стратегії для підвищення конкурентних переваг підприємства. В статті визначено основні цілі, які має досягти підприємство за допомогою Digital-каналів. Зазначено важливість впровадження у маркетингову комунікаційну стратегію соціальних мереж, які дозволяють взаємодіяти з клієнтами в реальному часі, зокрема, досліджено SEO-позиції, контент-маркетинг: регулярне надання цінного контенту, балансування контенту, інфографіка. Також акцентовано увагу на важливості застосування персоналізованого email-маркетингу, контекстної реклами, ретаргетингу, що є ефективним методам для залучення цільової аудиторії. У статті приділена увага інтеграції аналітичних інструментів (таких як Google Analytics) у стратегію, що дозволяє сучасному підприємству відстежувати ключові показники ефективності (KPI), відвідуваність сайту, конверсії, рівень залучення в соцмережах та ROI рекламних кампаній. Встановлено, що постійний аналіз даних дає змогу компанії адаптувати свої підходи до змін на ринку та вподобань аудиторії, що сприяє підтримці високої результативності. Розглянуто особливості впровадження технологій штучного інтелекту (ШІ) що є ефективною частиною стратегії. Також зазначено, що невід’ємною частиною сучасної Digital-стратегії є використання CRM-систем, використання методів аналізу великих даних (Big Data), інтеграція чат-ботів та автоматизованих сервісів підтримки, розробка омніканальної комунікації. Сформовано шляхи трансформації Digital-стратегії сучасного підприємства для підвищення конкурентних переваг, етапи оцінки та методичний підхід до оцінки ефективності Digital-стратегії.
Посилання
2. The volume of the digital advertising market for the first half of 2024 – a study by IAB Ukraine in partnership with Inweb. URL: https://inweb.ua/blog/ua/obsyag-rinku-digital-reklami-za-pershe-pivrichchya-2024-roku/ (accessed: 15.11.2024)
3. 80% of advertising budgets in Ukraine are allocated to digital, reports UAMASTER digital agency. URL: https://blog.uamaster.com/digital-market-in-ukraine-2023/ (accessed: 11.11.2024)
4. Onofriychuk O. P., Blyzniuk S. V. "Internet Marketing in Ukraine: Prerequisites for Emergence, Features of Development, and Future Prospects." Current Issues in Modern Science, 2023, No. 12 (18), pp. 122-131.
5. Newage Research 2022: Digital Market of Ukraine. URL: https://newage.agency/uk/blog-uk/doslidzhennya-newage-2022-digital-rinok-ukraini/ (accessed: 8.11.2024)
6. Maltiz V.V., Vovchenko D.V., Panfyorov D.M. "DNA and the Brand Pyramid as Components of Marketing Tools Influencing Consumer Behavior." Current Issues in Economics, 2023, No. 10 (268), pp. 31-38.
7. "How the Ukrainian Internet and Digital Marketing Changed in 2023 – Newage Research." URL: https://speka.media/yak-zminivsya-ukrayinskii-internet-ta-digital-marketing-u-2023-roci-doslidzennya-newage-v5n8xv (accessed: 12.11.2024).
8. Lukhanyna K. "Global Trends in Internet Marketing: Current Dimensions and Future Transformations." Economics and Society, 2024, No. 60. DOI: 10.32782/2524-0072/2024-60-34.