ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
інтенсифікація, менеджер, професійна підготовка, фактори інтенсифікації, параметри інтенсифікації, індикатори інтенсифікації, середовище інтенсифікації
Анотація
У статті розглядається проблема інтенсифікації професійної підготовки майбутнього менеджера: наводиться визначення цього поняття, встановлюються індикатори, параметри та фактори інтенсифікації. Аналізуючи основні чинники уповільнення навчального процесу у ВНЗ, автори наводять способи інтенсифікації навчання студентів-менеджерів. Наведена характеристика дала змогу встановити ключові індикатори інтенсифікації підготовки майбутніх управлінців.
Посилання
1. Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы / С. И. Архангельский. – Москва : Высшая школа, 1980. – 368 с.
2. Бабанский Ю. К. Интенсификация процесса обучения / Ю. К. Бабанский // Избранные педагогические труды. [Сост. М. Ю. Бабанский]. – Москва : Педагогика, 1989. – С. 379–415.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / укл. і гол. ред. В. Т. Бусел. – Київ ; Ірпінь : Перун, 2005. – 1728 с.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / [авт.-уклад. С. У. Гончаренко]. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
5. Дмитриева М. Н. Методика обучения математике студентов гуманитарных специальностей вузов в контексте интенсификации обучения : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (математика)» / Мария Николаевна Дмитриева ; Морд. гос. пед. ин-т им. М. Е. Евсевьева. – Саранск, 2011. – 20 с.
6. Зайцев М. Г. Методы оптимизации управления и принятия решений. Примеры, задачи, кейсы : учеб. пособие / М. Г. Зайцев, С. Е. Варюхин. – Москва : Издательство «Дело» АНХ, 2008. – 664 с.
7. Колток Л. Б. Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу в сучасній вищій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Леся Богданівна Колток; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 22 с.
8. Комарова Л. К. Интенсификация процесса обучения как фактор социально-личностного профессионального становления будущего специалиста по сервису и туризму : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Лидия Константиновна Комарова; Омский гос. пед. ун-т. – Омск, 2009. – 24 с.
9. Лычак Я. Д. Формирование ключевых квалификаций будущего специалиста сферы туристского сервиса на основе интенсификации обучения : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Яна Дмитриевна Лычак ; Рос. гос. ун-т им. Иммануила Канта. – Калининград, 2009. – 23 с.
10. Ощепкова Н. П. Моделирование учебной информации [Электронный ресурс] / Н. П. Ощепкова, М. Л. Поддубная // Математическое образование на Алтае : Труды региональной научно-методической конференции МОНА 2001, Барнаул, 28 сентября 2001 г. – 4 с. – Режим доступа : http://edu.secna.ru/media/f/Oshepkova.pdf.
11. Павлова Е. С. Технология интенсификации учебного процесса в вузе : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Елена Сергеевна Павлова ; Кузбас. гос. пед. акад. – Новокузнецк, 2007. – 19 с.
12. Пшенична О. С. Інтенсифікація навчального процесу у вищій школі на основі використання інформаційних технологій / О. С. Пшенична // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2014. – Вип. 36 (89). – С. 590–597.
13. Раднаева М. В. К вопросу адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / М. В. Раднаева, Ю. В. Шибанова // Вестник Бурятского государственного университета. – 2016. – №1 – С. 44-49.
14. Рижкова А. Ю. Дидактичні умови інтенсифікації навчання студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.09 «Теорія навчання» / Анна Юріївна Рижкова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2014. – 20 с.
2. Бабанский Ю. К. Интенсификация процесса обучения / Ю. К. Бабанский // Избранные педагогические труды. [Сост. М. Ю. Бабанский]. – Москва : Педагогика, 1989. – С. 379–415.
3. Великий тлумачний словник сучасної української мови / укл. і гол. ред. В. Т. Бусел. – Київ ; Ірпінь : Перун, 2005. – 1728 с.
4. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / [авт.-уклад. С. У. Гончаренко]. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
5. Дмитриева М. Н. Методика обучения математике студентов гуманитарных специальностей вузов в контексте интенсификации обучения : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (математика)» / Мария Николаевна Дмитриева ; Морд. гос. пед. ин-т им. М. Е. Евсевьева. – Саранск, 2011. – 20 с.
6. Зайцев М. Г. Методы оптимизации управления и принятия решений. Примеры, задачи, кейсы : учеб. пособие / М. Г. Зайцев, С. Е. Варюхин. – Москва : Издательство «Дело» АНХ, 2008. – 664 с.
7. Колток Л. Б. Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу в сучасній вищій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Леся Богданівна Колток; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 22 с.
8. Комарова Л. К. Интенсификация процесса обучения как фактор социально-личностного профессионального становления будущего специалиста по сервису и туризму : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Лидия Константиновна Комарова; Омский гос. пед. ун-т. – Омск, 2009. – 24 с.
9. Лычак Я. Д. Формирование ключевых квалификаций будущего специалиста сферы туристского сервиса на основе интенсификации обучения : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Яна Дмитриевна Лычак ; Рос. гос. ун-т им. Иммануила Канта. – Калининград, 2009. – 23 с.
10. Ощепкова Н. П. Моделирование учебной информации [Электронный ресурс] / Н. П. Ощепкова, М. Л. Поддубная // Математическое образование на Алтае : Труды региональной научно-методической конференции МОНА 2001, Барнаул, 28 сентября 2001 г. – 4 с. – Режим доступа : http://edu.secna.ru/media/f/Oshepkova.pdf.
11. Павлова Е. С. Технология интенсификации учебного процесса в вузе : автореф. дис. … канд. пед. наук : [спец.] 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Елена Сергеевна Павлова ; Кузбас. гос. пед. акад. – Новокузнецк, 2007. – 19 с.
12. Пшенична О. С. Інтенсифікація навчального процесу у вищій школі на основі використання інформаційних технологій / О. С. Пшенична // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2014. – Вип. 36 (89). – С. 590–597.
13. Раднаева М. В. К вопросу адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / М. В. Раднаева, Ю. В. Шибанова // Вестник Бурятского государственного университета. – 2016. – №1 – С. 44-49.
14. Рижкова А. Ю. Дидактичні умови інтенсифікації навчання студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.09 «Теорія навчання» / Анна Юріївна Рижкова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. – Тернопіль, 2014. – 20 с.
Опубліковано
2016-12-26
Як цитувати
Локарєва, Г. В., & Пшенична, О. С. (2016). ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 85-95. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1211
Розділ
Articles