ТЕАТРАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
театральні технології, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічна освіта, професійна підготовка
Анотація
У статті проаналізовано специфіку театральних технологій в аспекті соціально-педагогічної діяльності, розкрито доцільність наскрізної інтеграції театральних технологій у процес професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів.
Посилання
1. Україна. Міністерство освіти і науки України. Про розрахунок кількості ставок практичних психологів і соціальних педагогів у загальноосвітніх навчальних закладах : Лист від 09.09.2009 р. № 1/9-616 [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/?id=2, – вільний. – Назва з екрану.
2. Архипова С. Оптимізація стратегії соціально-педагогічної освіти в контексті Болонського процесу / С. Архипова, Г. Майборода // Вісник Запорізького Національного університету. Педагогічні науки: збірник наукових статей. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2007. – № 2. – С.18–24.
3. Лактіонова Г. М. Учнівська молодь постмодерного часу / Г. М. Лактіонова // Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах : матеріали міжнародної науково-практичної конференції [редкол. Безпалько О. В., Іванов О. В., Побірченко Н. А.]. – К., М. : Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету ім.Бориса Грінченка; Московський гуманітарний педагогічний інститут, 2009 [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.psyh.kiev.ua, – вільний. – Назва з екрану.
4. Тейлор М. Поколение Next: студент эпохи постмодерна / М. Тейлор // Отечественные записки : журнал для медленного чтения. – 2006. – № 3 [электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.strana-oz.ru/?article=1273&numid=30, – свободный. – Название с экрана.
5. Рєуцький К. Використання театру в навчанні з прав людини / К. Рєуцький // Краткое руководство по использованию технологии «форум-театр» в обучении правам человека [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://edu.helsinki.org.ua/index.php?id=1237831160, – вільний. – Назва з екрану.
2. Архипова С. Оптимізація стратегії соціально-педагогічної освіти в контексті Болонського процесу / С. Архипова, Г. Майборода // Вісник Запорізького Національного університету. Педагогічні науки: збірник наукових статей. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2007. – № 2. – С.18–24.
3. Лактіонова Г. М. Учнівська молодь постмодерного часу / Г. М. Лактіонова // Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах : матеріали міжнародної науково-практичної конференції [редкол. Безпалько О. В., Іванов О. В., Побірченко Н. А.]. – К., М. : Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету ім.Бориса Грінченка; Московський гуманітарний педагогічний інститут, 2009 [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.psyh.kiev.ua, – вільний. – Назва з екрану.
4. Тейлор М. Поколение Next: студент эпохи постмодерна / М. Тейлор // Отечественные записки : журнал для медленного чтения. – 2006. – № 3 [электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.strana-oz.ru/?article=1273&numid=30, – свободный. – Название с экрана.
5. Рєуцький К. Використання театру в навчанні з прав людини / К. Рєуцький // Краткое руководство по использованию технологии «форум-театр» в обучении правам человека [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://edu.helsinki.org.ua/index.php?id=1237831160, – вільний. – Назва з екрану.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Полякова, О. (2023). ТЕАТРАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 80-85. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3615
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ