МЕТОД ПРОЄКТІВ У ДИЗАЙН-ОСВІТІ (НА ПРИКЛАДІ СТВОРЕННЯ КОЛЕКЦІЇ ОДЯГУ СТУДЕНТАМИ ХОРТИЦЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ)

  • Н. В. Дерев’янко
  • А. В. Гостєва
Ключові слова: дизайн-освіта, дизайн-проєктування, метод проєктів, колекція одягу, етнодизайн, групове проєктування

Анотація

У статті розглянуто практичний аспект методу проєктів як педагогічної технології на прикладі створення колекції жіночого літнього одягу за мотивами творчості Марії Примаченко. Описано процес створення групового дизайнерського проєкту студентами Хортицької національної академії, розкрито етапи роботи над проєктом. Досліджено ефективність методу проєктів з позиції професійної освіти загалом та дизайн-освіти зокрема.

Посилання

1. Гурдіна В.В. Сучасні методи проектування в дизайні одягу та їх особливості. Вісник ХДАДМ. 2009. № 4. С. 39-44
2. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті. Неперервна професійна освіта: філософія, педагогічні парадигми, прогноз: монографія / В.П. Андрущенко та ін., за ред. В.Г. Кременя. Київ: Наук.
думка, 2003. 853 с.
3. Олексюк О.Є. Теоретичні основи методу проектів як педагогічної технології. Наукові праці: науково-методичний журнал. Педагогічні науки. Миколаїв: МДГУ ім. П. Могили, 2004. Т. 36. Вип. 23. С. 51-55.
4. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. Київ: А.С.К. 2001. 256 с.
5. Скалацька О. В. Соціальна театральність у просторі моди: філософський аналіз. Актуальні проблеми філософії та соціології. 2015. Вип. 8. С.119-122
Опубліковано
2019-10-23
Як цитувати
Дерев’янко, Н. В., & Гостєва, А. В. (2019). МЕТОД ПРОЄКТІВ У ДИЗАЙН-ОСВІТІ (НА ПРИКЛАДІ СТВОРЕННЯ КОЛЕКЦІЇ ОДЯГУ СТУДЕНТАМИ ХОРТИЦЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ). Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 18-21. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/533