МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • І. В. Козич
Ключові слова: модель розвитку конфліктологічної культури, конфліктологічна компетентність

Анотація

У статті обґрунтовується модель формування конфліктологічної культури студента, майбутнього вчителя початкової школи. за рахунок ефективності її реалізації на практиці освітнього процесу вищого навчального закладу. Розглянуто поняття "модель", " конфліктологічна культура ", "соціально – психологічний тренінг". Виокремлено фактори необхідності побудови моделі розвитку конфліктологічної культури студента. Проаналізовано принципи та підходи розвитку конфліктологічної культури студента, майбутнього вчителя початкової школи. Виокремлено низку методів ефективного розвитку конфліктологічної культури студента.

Посилання

1. Баныкина С. В. Конфликты в современной школе: изучение и управление. 2-е. изд. Москва : ЛИБРОКОМ, 2012. 179 с.
2. Бєлий Б. В. Використання знань рольової структури групи для попередження конфліктів у колективі. Педагогіка і психологія. 1998. № 2. С. 173-179.
3. Дзюба Т. Конфліктологічна компетентність директора школи. Шлях освіти. 2004. № 1. С. 29-34.
4. Козич І. В. Модель розвитку конфліктологічної культури студента. Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики: матеріали ІІ всеукр. наук. конф. (м. Дніпро, 26-27 трав. 2017 р.). Дніпро, 2017. С. ІІ. С. 49-51.
5. Козич І. В. Формування конфліктологічної компетентності старшокласників. Наукова скарбниця освіти Донеччини: наук.-метод. журнал. Донецьк, 2009. № 1 (4). С. 66-69.
6. Петушкова О. Г. Подготовка будущего учителя к предупреждению конфликтных ситуаций в образовательных учреждениях: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08. Магнитогорск, 2001. 178 с.
7. Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект: навч.-метод. посібн. / упоряд.: В. Н. Андрєєнкова, К. В. Черепаха, Н. В. Лунченко. Київ: ФОП Стеценко В.В., 2016. 192 с.
8. Самсонова Н. В. Методологические основы конфликтологической подготовки будущего педагога. Педагогические проблемы становления субъективности школьника, студента, педагога в системе непрерывного образования. Волгоград, 2002. С.60-68.
Опубліковано
2019-10-23
Як цитувати
Козич, І. В. (2019). МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 96-100. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/563