ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПСИХОТЕХНІКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА

  • О. В. Кривошеєва
Ключові слова: акторська психотехніка, психофізика, тренінг, розвиток уваги, набуття м’язової свободи, майстерність актора, викладач, майбутній актор

Анотація

Представлено обґрунтування необхідності такого тренування організму, яке формує в студентах специфічне психофізичне самопочуття. У статті розглядаються основні проблеми щодо професійної підготовки актора засобом тренінгу, а саме: тренінг професійних навичок, розвиток сприйняття, уваги, набуття м’язової свободи; оволодіння практичними навичками акторської дії. У статті здійснена спроба пояснення деяких вправ акторського тренінгу з психофізичної точки зору, а також осмислення місця і значення тренінгу у вихованні актора. На прикладі представлено зміст заняття з акторського тренінгу.

Посилання

1. Альшиц Ю. Л. Тренинг Forever. Санкт-Петербург: ГИТИС, 2009. С 13-15.
2. Вильсон Г. Психология артистической деятельности: Таланты и поклонники. Москва: Когито – центр, 2001. 384 с.
3. Гиппиус С. В. Гимнастика чувств. Секреты развития психики. Санкт-Петербург : Прайм –ЕВРОЗНАК, 2003. 290 с.
4. Грачова Л. В. Актерский тренинг: теория и практика. Санкт-Петербург: Речь, 2003. 168 с.
5. Грачова Л. В. Тренинг внутренней свободы. Актуализация творческого потенциала. Санкт-Петербург : Изд-во «Речь», 2005. 2 с.
6. Захава Б. Є. Мастерство актера и режиссера. Москва: Просвещение, 2008. 455 с.
7. Корзун М. Психофизический тренинг. URL: https://www.libfox.ru/207498-m-korzun-psihofizicheskiytrening. html (дата звернення: 02.02.2019).
8. Кристи Г. В. Воспитание актера школы Станиславского. Москва: Искусство, 1978. 164 с.
9. Кристи Г. В. Основы актерского мастерства. Москва: Сов. Россия, 1970. 160 с.
10. Лич. Р. Театр. Теория и практика. Харьков: Гуманитарний центр, 2015. 244 с.
11. Мерлин. Б. Актерское мастерство. Теория и практика. Харьков: Гуманитарний центр, 2017. 254 с.
12. Сарабьян Э. Актерский тренинг по системе Георгия Товстоногова. Москва : АСТ; Владимир : ВКТ, 2010. 12 с.
13. Сарабьян Э. Актерский тренинг по системе Станиславского. Речь. Слово. Голос. Москва: АСТ, 2010. 160 с.
14. Сарабьян Э. Актерский тренинг по системе Станиславского. Настроение. Состояние. Партнер. Ситуации. АСТ: Москва, 2011. 389 с.
15. Чаббак И. Техника Чаббак. Мастерство актера. Москва: Эксмо, 2015. 480 с.
16. Черкасский С. Д. Мастерство актера: Станиславский – Болеславский – Страсберг: Істория. Теория. Практика. Санкт-Петербург : РГИСИ, 2016. 816 с.
Опубліковано
2019-10-23
Як цитувати
Кривошеєва, О. В. (2019). ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПСИХОТЕХНІКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 105-112. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/565