ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО НАВЧАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТОТЕХНІКИ ЗАСОБАМИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

  • О. В. Струтинська
Ключові слова: освітня робототехніка, майбутні вчителі інформатики, неформальна освіта, інформальна освіта, неперервне навчання, навчання впродовж життя

Анотація

У статті проаналізовано засоби неформальної та інформальної освіти, які можна використовувати в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в закладах середньої освіти. Обґрунтовано актуальність підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки; розглянуто важливість використання неформальної та інформальної освіти як засобу для підготовки майбутніх учителів в умовах неперервного навчання. У дослідженні охарактеризовано різні види неформального та інформального навчання, що рекомендуються для підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки.

Посилання

1. Морзе Н. В., Струтинська О. В., Умрик М. А. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2018. №5 . С. 178-187. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/175/233#.XCVa1fmLTcs (дата звернення: 20.09.2019).
2. Овчаров С. М. Основні компоненти системи неперервної професійної освіти вчителів інформатики. Наукові праці SWorld. 2015. т. 10. вип. 2. С. 56-61.
3. Одайник С. Ф. Здійснення неформальної освіти в системі післядипломного навчання. Вісник Черкаського університету. Серія "Педагогічні науки". 2019. вип. 2. С. 15-20.
4. Про освіту. Закон України від 05.09.2017. URL: https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (дата звернення: 20.09.2019).
5. Струтинська О. В. Актуальність впровадження освітньої робототехніки в українську школу. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2019. № 6. С. 115-134.
6. Струтинська О. В. Підготовка майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в школах. Вісник ЧНУ. Серія «Педагогічні науки». 2019. № 3. С. 74-87.
7. Струтинська О. В., Василюк А. Д. Навчання освітньої робототехніки в українських школах: напрями впровадження. Інженерні та освітні технології. 2019. Т. 7. № 3. С. 120-136. DOI: https://doi.org/10.30929/2307-9770.2019.07.03.011.
8. Струтинська О. В., Умрик М. А. Впровадження технології МООС у процес підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерно- орієнтовані системи навчання. 2017. № 19 (26). С. 157-163.
9. Executive Summary World Robotics 2018 Industrial Robots. Retrieved from: https://ifr.org/downloads/press2018/Executive_Summary_WR_2018_Industrial_Robots.pdf (accessed: 20.09.2019), (in English).
10. Strutynska O. & Umryk M. (2016): The Use of MOOCs for Training of the Future Computer Science Teachers in Ukraine In: ‘E-learning & Lifelong Learning’:, Monograph Sc. / Ed. E. Smyrnova-Trybulska, University of Silesia, Studio-Noa, Katowice-Cieszyn. 2016. Vol. 8. P. 297-320.
11. The Future of Jobs Report 2018. Retrieved from: http://www3.weforum.org/docs/WEF_Future_of_Jobs_2018.pdf?fbclid=IwAR1dhE70_5gsJBtXhct5L_ mrCciaWzDv8a0WiHJJXvItfjEhl0MpfH1shs (accessed: 20.09.2019), (in English).
Опубліковано
2019-10-23
Як цитувати
Струтинська, О. В. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО НАВЧАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТОТЕХНІКИ ЗАСОБАМИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 130-134. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/570