ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ОСНОВ СУЧАСНОГО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Анотація
Розглядається проблема вивчення педагогічних основ побудови сучасного уроку фізичної культури в загальноосвітньої школи. Встановлено, що за змістом уроки в молодших класах переважно носять комбінований характер, тоді як у середніх та старших класах проводять в основному видові уроки фізичної культури. Визначена моторна щільність уроків залежно від виду та типу уроку. На уроках удосконалення техніки фізичних вправ і розвитку рухових якостей може досягати 60-70%, а на уроках розучування рухових дій може знаходитись на рівні 50%. Встановлено, що моторна щільність уроків постійно змінюється в залежності від різного змісту навчального матеріалу. Вивчено показники тривалості різних частин уроку в учнів різних класів та виявлено, що основна частина уроку перевищує підготовчу і заключну частини. У середніх і старших класах тривалість основної частини уроку більше ніж підготовча і заключна частини. Було зʼясовано, що тривалість різних частин уроку фізичної культури залежить від педагогічного стажу викладачів, яка змінюється з віком учнів.
Посилання
2. Шамардіна Г.М. Новий підхід до розгляду структури фізичної культури / Г.М.Шамардіна, Н.Г.Долбишева // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. –2002. – №2. – С. 14-16.
3. Теория и методика физической культуры / Под. ред. Ю.Ф. Курамшина. – М.: Советский спорт, 2003. – С. 201-205.
4. Шамардина Г.Н. Основы теории и методики физического воспитания / Г.Н. Шамардина. – Днепропетровск: Пороги, 2003. – С. 307-312.
5. Холодов Ж.К. Теория и методика физического воспитания и спорта / Ж.К. Холодов, В.С.Кузнецов. – М. : Академия, 2002. – С.213 – 219.