ТОВАРОЗНАВСТВО ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА БАЗИСУ УСПІШНОГО БРЕНДИНГУ
Анотація
Основою успіху на ринку є стабільні конкурентні переваги, які в сенсі споживача виявляються з точки зору кращих властивостей товару в порівнянні з конкуруючими аналогами. Встановлено, що реалізації цього завдання значною мірою сприяє використання брендингу, який являє процес інтегрованого управління брендом продукції підприємства з метою встановлення довгострокових відносин із споживачем. Уточнено сутність бренду, яка характеризує собою систему, що поєднує товар із його споживчими характеристиками, його імідж у свідомості споживачів та концепцію виробника (продавця) стосовно цього продукту. Досліджено теоретичні основи процесів формування бренду та товарознавства. Визначено роль та місце процесу дослідження товарів у системі брендингу та, у світлі цього, досліджено їх взаємозв’язок. Обґрунтовано доцільність використання споживчої концепції при формуванні бренду товару на основі емоційної сторони його сприйняття споживачами з метою ефективного просування продукції підприємства на ринку. Встановлено, що сутність успішного брендингу характеризується інтегрованим поєднанням результатів тривалої та напруженої роботи в системі маркетингу, а також особливостями управління брендом, розсудливістю в процесі прийняття маркетингових рішень та успіхом на ринку. Визначено, що одним із основних напрямів успішного брендингу є збалансоване поєднання всіх компонентів товарної марки. Концепція гармонійного поєднання структурних компонентів бренду гарантує успіх товару на конкурентному ринку. Однак, оскільки сьогодні досить складно комплексно розглянути всі чинники, що визначають попит на конкретний товар, не існує досить чіткого методичного підходу до створення оригінального бренду товару. У зв’язку з цим запропоновано алгоритм формування успішного брендингу, що базується на використанні відповідних інструментів товарознавства. Як результат, це забезпечить ефективне просування продукції підприємства в умовах конкурентного ринку.
Посилання
2. Жук Ю. Теоретичні основи товарознавства: навч. посіб. для студ. кооп. вищих навч. закладів. Київ: Навчально-методичний центр "Укоопосвіта", 2000. 336с.
3. Сучасні проблеми товарознавства: зб. Наук. Праць / ред.: Н.Я. Орлова, Г.Б., Рудавська, Н.К. Кисляк. Київ, 2002. 243 с.
4. Муромкина И. Маркетинговые факторы успеха на региональных потребительских ринках. Маркетинг.
2017. №1(56). С. 37-42.
5. Сакун Л.М. Управление сбытом на предприятии. Региональные перспективы. 2016. № 6. С. 75-79.
6. Товарознавство непродовольчих товарів : навч. посіб. для студ. товарознав.-комерц. профілю ВНЗ. Ч. 3. Товари господарського призначення / уклад.: Н. І. Доманцевич, І. С. Полікарпов, І. С. Галик. Львів, 2013. 207 c.
7. Філюрин В. Брендинг і маркетинг; відчуйте різницю (до питання сучасний стан). Маркетинг. 2000. №4. С. 71-76.