МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • О.Г. Череп Запорізький національний університет
  • Л.А. Бехтер Запорізький національний університет
Ключові слова: економічна безпека, маркетингова безпека, складові економічної безпеки, сільськогосподарські підприємства, система взаємовідносин, формування системи забезпечення економічної безпеки.

Анотація

Досліджено питання забезпечення економічної безпеки підприємства. Розглянуто сутність поняття економічної безпеки та  її основні складові. Розглянуто систему взаємовідносин між учасниками аграрних відносин через рівні виробництва, а саме засоби виробництва, виробництво, переробку та збут сільськогосподарської продукції. Розглянуто один із найважливіших елементів, від стану якого залежить ступінь конкурентної боротьби в системі аграрних відносин – маркетингову безпеку. Установлено, що маркетингова безпека є однією з найголовніших складових економічної безпеки сільськогосподарських підприємств і займає одне з провідних місць у дослідженнях вітчизняних науковців. Виокремлено проблемні питання щодо забезпечення економічної безпеки сільськогосподарських підприємств. Визначено рівні відносин для сільськогосподарського підприємства, оцінку діяльності конкурентів,  оцінку стратегічних видів продукції. Сформовано та розглянуто методологію дослідження галузевого й конкурентного аналізу маркетингової складової економічної безпеки сільськогосподарських підприємств.  Проведено теоретичну оцінку конкурентних переваг продукції, що випускається сільськогосподарськими підприємствами, через вивчення вимог ринку, що передбачає характеристику споживачів (сегментування) залежно від району проживання, доходу, статі, віку, освіти, та оцінку діяльності конкурентів організації.

Посилання

1. Androshchuk, H. A. (2000). Эkonomycheskaia bezopasnost predpryiatyia: zashchyta kommercheskoi tainы [Economic salus coeptis: kommercheskoy tutela arcana]. Kyiv : Dim «In Yure» [in Ukrainian].
2. Blank, Y. A. (2004). Upravlenye fynansovoi bezopasnostiu predpryiatyia [Omnium fynansovoy bezopasnostyu Enterprise Management]. Kyiv : Эlha, Nika Centrum [in Ukrainian].
3. Donets, L. I. (2008). Ekonomichna bezpeka pidpryiemstva [Еconomic comitatu securitas]. Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
4. Zakharov, O. I. (2008). Orhanizatsiia ta upravlinnia ekonomichnoiu bezpekoiu subiektiv hospodarskoi diialnosti [Еconomic ordine et administratione rerum securitate negotium]. Kyiv : KNT [in Ukrainian].
5. Ierokhin, S. A. (2002). Strukturna transformatsiia natsionalnoi ekonomiky (teoretyko-metodolohichnyi aspekt) [Structural mutatio in nationalis oeconomia (theoretical et methodo propter speciem)]. Kyiv: «Svit znan» [in Ukrainian].
6. Ponomarov, V. P. (2000). Formuvannia mekhanizmu zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva [Formation mechanism oeconomicis est ensuring securitas]. Extended abstract of candidate’s thesis. Luhansk [in Ukrainian].
Опубліковано
2019-07-03
Як цитувати
Череп, О., & Бехтер, Л. (2019). МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (2 (42), 135-139. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/257
Розділ
Управління проектами та фінансово-економічна безпека в умовах глобалізації