ДОСЛІДЖЕННЯ CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) СИСТЕМИ ТА ПОКАЗНИКІВ ВІДСТЕЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ

Ключові слова: CRM, маркетинг, креатив, цифровий маркетинг, реклама, пропозиція

Анотація

Дослідження присвячено пошуку шляхів удосконалення маркетингових бізнес-процесів за рахунок впровадження і використання сучасних підходів і інструментів маркетингу, управління увагою споживача, інформування та мотивування потенційних клієнтів до взаємодії. В статті запропонований авторський підхід до формування ефективного креативу. Досліджено customer relationship management (CRM) систему, запропоновано комплексний підхід до визначення показники відстеження лояльності клієнтів, визначено роль та переваги CRM в розвитку сучасного бізнесу.

Посилання

1. Mital O. G. Behavioural economics and neuromarketing as modern means of increasing the competitiveness of an enterprise. Black Sea Economic Studies. 2020. vol. 54. p. 126-130.
2. Karpenko, L. Conducting neuromarketing research to improve the efficiency of advertising activities. Economy and society, 2022. № 41. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-41-43 (Application date 08.10.2023)
3. Zintso Yu. V., Stasiuk S.O. Neiromarketynh yak instrument zbilshennia kilkosti prodazhiv. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. 2022. № 41. С. 107-112 URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/41_2022ua/22.pdf (Application date 09.10.2023)
4. Kniazieva Т., Podolskyi R., Arakelova І., Dashko І., Mohylova А. Marketing Technology in the Context of Digitalization: Features and Trends in Ukraine. Economic Alternatives. 2023. Vol. 29. Issue 2. P. 409-423.
5. Polishchuk I.I. CRM-system as the basis of formation of consumer loyalty. Economic journal Odessa polytechnic university. 2021. No 3 (17). P. 76-80. URL: https://economics.net.ua/ejopu/2021/No3/76.pdf. (Application date 25.10.2023).
6. Ohrenych Yu. O., Khaprova D. V. Suchasnyi stan ta perspektyvy vykorystannia tsyfrovykh tekhnolohii v diialnosti pidpryiemstv Ukrainy v umovakh tsyfrovizatsii ekonomiky. European Scientific e-Journal (Чехія, Острава). Ostrava: Tuculart Edition, 2022. ISSUE 3 (18). The Second Special Humanitarian Issue of Ukrainian Scientists. Р. 67-77. URL: http://tuculart.eu/ftpgetfile.php?id=323 (Application date 21.10.2023).
7. Dashko I.M., Maltyz V.V. Management of The Company’s Marketing activities and Directions for its Improvement. Financial Strategies of Innovative Economic Development, 2023. No2(58), Р.94-97. URL:http://journalsofznu.zp.ua/index.php/economics/article/view/3841/3669 (Application date 22.10.2023).
Опубліковано
2024-07-01
Як цитувати
Малтиз, В., & Малтиз, О. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) СИСТЕМИ ТА ПОКАЗНИКІВ ВІДСТЕЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки, (2 (62), 93-96. https://doi.org/10.26661/2414-0287-2024-2-62-16
Розділ
Економіка праці, управління персоналом та маркетинг