РІВЕНЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЯК СКЛАДОВА ДИДАКТИЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТА-ПЕРШОКУРСНИКА УНІВЕРСИТЕТУ

  • В.В. Перетятько
Ключові слова: дидактична адаптація студента-першокурсника, рівень інтелектуального розвитку

Анотація

У статті розкриваються складові дидактичної адаптації студента-першокурсника університету. Аналізується значення рівня інтелектуального розвитку студента-першокурсника як змістовного ядра внутрішньої складової його дидактичної адаптації.

Посилання

1. Плотнікова О.Б. Дидактична адаптація студентів першого курсу вищого педагогічного закладу (на матеріалі вивчення іноземної мови): дис. … кандидата пед. наук: 13.00.09 / Плотнікова Олена Борисівна. – К., 2001. – 152 с.
2. Ловцов Д.А. Адаптивная система индивидуализации обучения / Д.А. Ловцов, В.В. Богорев // Педагогика. – 2001. – №6. – С.24–28.
3. Делікатний К.Г. Становлення студента: Питання адаптації випускника школи у вузі / Делікатний К.Г – К.: Т-во «Знання» УРСР, 1983. – 48 с. (Серія «Педагогічна»; № 6).
4. Ляхова І. Використання системного аналізу процесу адаптації студентів-першокурсників / Ірина Ляхова, Олександр Учитель // Рідна школа. – 2001. - №1. – С.61–63.
5. Петренко В.В. Наступність форм навчання в загальноосвітній школі і вищому закладі освіти як засіб дидактичної адаптації студентів: дис. … кандидата пед. наук: 13.00.09 / Петренко Вікторія Віталіївна. – Луцьк, 2006. – 212 с.
6. Пиаже Ж. Избранные психологические труды / Жан Пиаже. – М.: Международная педагогическая академия, 1994. – 680 с.
7. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
8. Казанцев С.Я. Методологическая культура студентов в условиях фундаментализации обучения / С.Я. Казанцев, Л.А. Казанцева //Педагогическое образование и наука. – 2001. – №3. – С.9–14.
9. Гуревич К.М., Горбачева Е.И. Умственное развитие школьников: критерии и нормативы / К.М. Гуревич, Е.И. Горбачева. – М.: Знание, 1992. – 80 с.
10. Цехлин В.С. Предупреждение неуспеваемости учащихся / В.С. Цехлин – М.: Знание, 1989. – 80 с.
11. Петренко В.В. Дослідження рівня мотивації як показника адаптації студентів-першокурсників університетів / В.В. Петренко // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І.Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя: Вид-во ГУ «ЗІДМУ» – 2007. – Вип. 46. – С. 69–73.
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Перетятько, В. (2023). РІВЕНЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЯК СКЛАДОВА ДИДАКТИЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТА-ПЕРШОКУРСНИКА УНІВЕРСИТЕТУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 223-226. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3691
Розділ
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ