МОДЕЛЬ КОНДИЦІЙНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТОК ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ПОЗИЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ

  • О.І. Рибалка
Ключові слова: модель, кондиційна підготовленість, студентки, диференційований підхід

Анотація

У статті розглядається модель кондиційної підготовленості студенток, з орієнтиром на яку в процесі подальшої дослідно-експериментальної роботи буде розроблятися система диференційованих завдань з фізичної культури студенток та методика її реалізації. Означена кондиційна підготовленість розглядається за мотиваційним, особистісним і когнітивним компонентами.

Посилання

1. Раєвський Р.Т. Фізичне виховання студентської молоді України у контексті Болонського процесу / Р.Т. Раєвський, С.М. Канішевський, В.Г. Лапко // Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті вимог Болонської декларації. Матеріали Всеукр. наук.-практ.конф. – К., НаУКМА, 2007. – С. 44 – 49.
2. Зеленюк О.В. Сучасна концепція вищої освіти та її екстраполяція у методологію фізичного виховання студентської молоді / О.В. Зеленюк, А.В. Бикова, Л.Л. Тюркіна // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка вип. 55. Серія: педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт: Зб. у 2-х т. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – №55. – Т.1. – С. 45 – 48.
3. Пєхота О.М. Освітні технології. Навч.-метод. посібник / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; за ред. О.М. Пєхота. – К.: А.С.К., 2004. – 152 c.
4. Малімон О.О. Диференційований підхід до фізичного виховання студентів / О.О. Малімон // Матеріали другої Всеукр. конф. аспірантів “Молода спортивна наука України”. – Львів: ЛДІФК, 1998. – С. 211-217.
5. Бусел В.Т. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [Уклад і голов. ред. В.Т. Бусел]. – К.; «Ірпінь»: ВТФ Перун, 2004.– 1440 с.
6. Ягупов В. Педагогіка: Навч. посіб. / В. Ягупов – К.: Либідь, 2002. – 560с.
7. Кузьмінський А.І. Педагогіка: Підручник / А.І Кузьмінський, В.Л. Омельяненко – К.: Знання – Прес, 2003. – 418с.
8. Мельничук О.С. Словник іншомовних слів / О.С. Мельничук. – К.: Головна редакція Укр. Рад. енциклопедії. – 1985. – 966с.
9. Даль В. Толковый словарь живого великорусского языка / В. Даль – Т.2 – К. У. – Издание книгопродавца – типографа М.О. Вольфа. – С.- Петербург – Москва. – 1882с.
10. Николич А., Параносич В. Отбор в баскетболе; пер. с сербскохорв. / А. Николич, В. Параносич – М.: Физкультура и спорт, 1984. – 144с.
11. Хутиев Т.В. Управление физическим состоянием организма. Тренирующая терапия / Т.В. Хутиев, Ю.Г. Антомонов, А.Б. Котова, О.Г. Пустовойт – М.: Медицина, 1991. – 256с.
12. Присяжнюк С.І Фізичне виховання. Навч. посіб. / С.І. Присяжнюк, В.П. Краснов, М.О. Трєтьяков, Р.Т. Раєвський, В.Й. Кійко, В.Ф. Панченко – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 192 с.
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Рибалка, О. (2023). МОДЕЛЬ КОНДИЦІЙНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТОК ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ З ПОЗИЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 232-236. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3693
Розділ
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ