ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ТЕМИ «МЕТРИЧНІ ПРОСТОРИ»

  • Є.В. Стєганцев
  • І.Г. Ткаченко
Ключові слова: пропедевтика, метрика, неравенство треугольника, максимум функции, супремум множества

Анотація

На прикладі задачі про перевірку аксіом метрики демонструється необхідність і ефективність пропедевтичного етапу в організації навчального процесу. У даній статті зібрано і систематизовано відомості про точні грані множини, які відомі студентам із різних курсів і ефективно використовуються при перевірці аксіом певного класу метрик.

Посилання

1. Виро О.Я./ Виро О.Я., Иванов О.А., Нецветаев Н.Ю., Харламов В.М. Элементарная топология.- М.: Изд-во МЦНМО.- 2008.- 354 с.
2. Климов Е.А. психолого-педагогические проблемы профессиональной консультации/ Е.А.Климов.- М.: Знание, 1983.- 95 с.
3. Кузьмина Н.В. Методы исследования педагогической деятельности/ Н.В.Кузьмина.- Л.: Изд-во ЛГУ, 1970.- 116 с.
4. Скворцов В.А. Примеры метрических пространств/ В.А. Скворцов // Б-ка «Математическое просвещение». – Вып. 16.- 24 с.
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Стєганцев, Є., & Ткаченко, І. (2023). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ТЕМИ «МЕТРИЧНІ ПРОСТОРИ». Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 240-245. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3695
Розділ
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ