ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ: ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ

  • О.П. Аксьонова
  • А.М. Гурєєва
Ключові слова: студенти; особистісно-орієнтований підхід; особистісно зорієнтоване виховання; особистісно зорієнтоване фізичне виховання

Анотація

У статті надається визначення поняття «особистісно зорієнтоване фізичне виховання студентів» на підставі аналізу тлумачення означеної дефініції різними авторами.

Посилання

1. Тхагапсоев Х. Г. О новой парадигме образования / Х. Г. Тхагапсоев // Педагогіка. – 1999. – №1. – С. 103-110.
2. Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. В. Хуторской // Народное образование. – 2003. №2. – С. 58-64.
3. Иванова Е. О. Личностно-ориентированное обучение : хрестоматия : [для студентов гуманитарных факультетов высших учебных заведений] / Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская. – М. : СГУ, 2005. – 263 с.
4. Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К. ; Ірпінь : ВТФ «Перун», 2004. – 1440 с.
5. Соціолого-педагогічний словник / [за ред. В. В. Радула]. – К. : Ексоб, 2004. – 304 с.
6. Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного образования / Якиманская И. С.. – М., 2000. – С. 34.
7. Леонидова Н. Д. На пути к личностно-ориентированному обучению : мнения и опыт / Н. Д. Леонидова // Мир образования – образование в мире. – 2002. – №1. – С. 130-136.
Опубліковано
2023-06-24
Як цитувати
Аксьонова, О., & Гурєєва, А. (2023). ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ: ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 6-9. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3747