ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИНЦИПІВ НЕЙРОДИДАКТИКИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ

  • О. М. Машкіна
  • О. В. Самофалова
Ключові слова: принципи нейродидактики, технічні спеціальності, іншомовна комунікативна компетентність

Анотація

Статтю  присвячено  проблемі  формування  англійськомовної  комунікативної  компетентності  у  студентів технічних спеціальностей з використанням принципів нейродидактики. У статті підкреслюється зростання уваги дослідників до вказаного наукового напряму та зазначається, що за інтенсифікації міжкультурних контактів у сучасному світі, особливо у сфері науки і технологій, мовна підготовка студентів має враховувати досягнення нейронауки взагалі та нейродидактики зокрема. У дослідженні розглядаються основні принципи нейродидактики та виокремлюються найбільш значущі для формування іншомовної компетенції студентів технічних спеціальностей.

 

Посилання

1. Т. Балыхина. Методика преподавания русского языка как неродного (нового): Учебное пособие для преподавателей и студентов / Татьяна Балыхина. – Москва: Издательство Российского университета дружбы народов, 2007. 185 c.
2. Земш М. Б. Предпосылки конституирования нейропедагогики в России / М. Б. Земш // Научный журнал “Globus”. Сборник научных публикаций VІ международная научно-практическая конференция “Психология и педагогика: актуальные вопросы”. – [Электронный ресурс] – 2016. – Вып. 4(46). – С. 45-48. – Режим доступа: http://globus-science.ru/Archive/new/Psikhologia_i_pedagogika_february_2016.pdf
3. Качалов Н. А., Сидоренко Т. В. Профессионально ориентированное обучение иностранному языку как основа формирования профессиональных умений студентов неязыкового ВУЗа / Николай Александрович Качалов, Татьяна Валерьевна Сидоренко // Вестник Вятского государственного гуманитарного университета. – [Электронный ресурс] ‒ 2010. ‒ Вып. 3(3). ‒ С. 64‒69. ‒ Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/professionalno-orientirovannoe-obuchenie-inostrannomu-yazyku-kak-osnova-formirovaniya-professionalnyh-umeniy-studentov-neyazykovogo
4. Анатолий Маклаков. Общая психология. Учебник для ВУЗов. – Санкт-Петербург: Питер, 2016. – 583 с.
5. Матвеева Е. Е. Нейродидактика – новое слово в организации учебного процесса / Елена Евгеньевна Матвеева // Практика преподавания иностранных языков на факультете международных отношений БГУ. – [Электронный ресурс] – 2012. – Вып. 2. – С. 93-95. – Режим доступа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/25899
6. Матухин Д. Л. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку студентов нелингвистических специальностей / Дмитрий Леонидович Матухин // Язык и культура. – [Электронный ресурс] – 2011. – Вып. 2(14). – С. 121-129. – Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/professionalno-orientirovannoe-obuchenie-inostrannomu-yazyku-studentov-nelingvisticheskih-spetsialnostey
7. Наумович Л. В. Использование принципов нейродидактики в современных учебниках / Л. В. Наумович // Актуальные проблемы гуманитарного образования. Материалы II международной научно-практической конференции, (Минск, 22-23 окт., 2015 г.) в 2-х ч., Минск: Колоград, 2015, – Ч.1, С. 146-148.
8. Чорна О. О. Особливості та практика формування іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей / Олена Чорна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. – [Электронный ресурс] – 2013. – Вып. 22. – С. 230-237. – Режим доступа: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_32
9. Caine G., Caine R. Overview of the Systems Principles of Natural Learning. [Electronic resource] / Geoffrey Caine, Renate Caine // Cainelearning.com. – Electronic data. – Mode of access: World Wide Web: www.cainelearning.com. (viewed on February 17, 2017). – Title from the screen.
10. Sabitzer B. Neurodidactics – a new stimulus in ICT and computer science education. [Electronic resource] / Barbara Sabitzer // Academia edu. – Electronic data. – Mode of access: World Wide Web: https://www.academia.edu/1565350/NEURODIDACTICS-A_NEW_STIMULUS_IN_ICT (viewed on March 13, 2017). – Title from the screen.
Опубліковано
2017-06-20
Як цитувати
Машкіна, О. М., & Самофалова, О. В. (2017). ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИНЦИПІВ НЕЙРОДИДАКТИКИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Мова. Література. Фольклор, (1), 153-160. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/philology/article/view/647