НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Ключові слова: фізична підготовленість, фізичне виховання, настільний теніс, молодший шкільний вік

Анотація

Використання великої кількості різних форм організації занять фізичними вправами в системі шкільного фізичного виховання дозволяє найефективніше задовольняти потребу учнів в руховій активності і вирішувати завдання фізичного виховання школярів на різних етапах вікового розвитку їхнього організму. Мета дослідження – обґрунтування ефективність впливу занять із настільного тенісу на розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження – учні молодшого шкільного віку. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, методи визначення рівня розвитку фізичних якостей, методи математичної статистики. Результати дослідження. Визначено, що заняття з настільного тенісу мають значний вплив на розвиток фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку. Так, аналіз динаміки показників фізичних якостей учнів контрольної групи виявив істотні відмінності лише за показниками тестів «Вправи на поєднання рухів» (Р ˂ 0,05) і «Ходьба по прямій лінії після 5 обертів» (Р ˂ 0,05); в учнів експериментальної групи засвідчив достовірні відмінності за кожним із показників: «Стрибок у довжину з місця, см» (Р ˂ 0,05); «Біг 300 м, хв» (Р ˂ 0,001); «Біг 30 м, с» (Р ˂ 0,001); «Нахил тулуба, см» (Р ˂ 0,001); «Підтягування у змішаному висі на канаті, рази» (Р ˂ 0,05); «Човниковий біг 4 × 9 м, с» (Р ˂ 0,05); «Вправи на поєднання рухів, кількість помилок» (Р ˂ 0,01); «Час збереження стійкого положення, с» (Р ˂ 0,001); «Ходьба по прямій лінії після 5 обертів, помилка в см» (Р ˂ 0,001). Висновки. Упровадження настільного тенісу засвідчило свою ефективність, що підтверджено приростами відповідних показників.

Посилання

1. Асєєва Я., Шевченко О. Взаємозв’язок психофізіологічних показників та технічної підготовленості у спортсменів з настільного тенісу на етапі попередньої базової підготовки. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2019. №. 6К. С. 5–9.
2. Экспериментальное исследование свойств игрового внимания и качеств мышления у спортсменов, занимающихся настольным теннисом / В. Бурцев и др. Проблемы современного педагогического образования. 2017. № 56–6. С. 31–39.
3. Мальчевская Н. Настольный теннис для всех. Физическая культура, спорт и здоровье. 2016. №. 27. С. 59.
4. Попова Н. Популяризация настольного тенниса: здоровьесберегающий и адаптивно-акмепедагогический компоненты. Наука и молодежь: проблемы, поиски, решения. 2019. С. 275–279.
5. Чуева И. Физическое воспитание младших школьников средствами настольного тенниса в условиях трех уроков физкультуры в общеобразовательной школе. Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. 2006. №. 2. С. 42–44.
Опубліковано
2021-11-03
Як цитувати
Омельяненко, Г. А., Соколова, О. В., Деканов, Р., Польський, С. Г., & Задорожна, О. Р. (2021). НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Фізичне виховання та спорт, (2), 36-40. https://doi.org/10.26661/2663-5925-2021-2-05

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2 3 4 > >>