МЕТОД ЗАНУРЕННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МОРСЬКИХ ФАХІВЦІВ

  • С. А. Волошинов
Ключові слова: морські фахівці, професійна підготовка, метод «занурення», тренажерна підготовка

Анотація

У статті проаналізовано дослідження з упровадження методу «занурення» в освітній процес, зокрема професійну підготовку морських фахівців. Обґрунтовано використання методу «занурення» у професійній підготовці майбутніх морських фахівців з використанням комплексу тренажерів на базі навчальних лабораторій. Використання методу «занурення» реалізується практичною частиною навчальних дисциплін, коли після отримання теоретичних знань студенти мають можливість відпрацювати практичні навички в умовах, близьких до реальних професійних. Для повного занурення використовуються сучасні тренажери та обладнання, а навчання здійснюється викладачами, які є діючими особами командного складу морських суден.

Посилання

1. Гитман Е. К. Метод погружения в профессиональном образовании. Пермь: ПГТУ, 2000. 121 с.
2. Міхно С. В. Immersion into the object of cognition as a condition for the formation of cognitive and creative independence of students in heuristic learning. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2008. № 4. С. 145-149.
3. Шавровська В. Метод «занурення» – сучасна модель навчання й виховання у різновікових групах. Палітра педагога. 2006. №1. C. 26-30.
4. Рапацевич Е. С. Педагогика: Большая современная энциклопедия. Минск: Современное слово, 2005. 730 с.
5. Гитман Е. К. Концентрированное обучение в системе высшего военного профессионального образования. Вестник Башкирского университета. 2010. 15 (4), C. 1330-1332.
6. Грановская Р. М. Элементы практической психологии. Санкт-Петербург: Свет, 1997. 608 с.
7. Міжнародна конвенція про підготовку і дипломування моряків та несення вахти 1978 року. Режим доступу: URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/995_053. (дата звернення: 22.11.2018).
Опубліковано
2018-12-17
Як цитувати
Волошинов, С. А. (2018). МЕТОД ЗАНУРЕННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МОРСЬКИХ ФАХІВЦІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 93-98. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1117