РОЛЬ КРАЄЗНАВСТВА У ФОРМУВАННІ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

  • Н. Г. Побидайло
Ключові слова: географія, географічна картина світу, науковий світогляд, учні

Анотація

У статті піднімається актуальна проблема формування географічної картини світу учнів на сучасному етапі розвитку суспільства, підкреслюється важливість географічної освіти в цьому процесі. Також описується плановане дослідження, спрямоване на виявлення рівня сформованості географічних знань і уявлень учнів. Проведено теоретичний аналіз подібних досліджень, які існують у світовій і українській практиці.

Посилання

1. Брель О. А. Развитие профессиональных интересов старшеклассников в условиях естественнонаучного образования: дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Кемеровский гос. ун- т. Кемерово, 2002. 208 с.
2. Енциклопедія освіти. Акад. пед. наук України. / голов.ред. В. Г. Кремень. Київ: Юрінком Інтер, 2008.С. 1040.
3. Ковчин Н. А. Роль сучасного шкільного підручника з географії у формуванні системності знань школярів. Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць. Київ: Пед. думка, 2011. №11. 800с.
4. Максаковский В. П. Географическая картина мира: пособие для вузов. Кн. I: Общая характеристика мира. Глобальные проблемы человечества. Москва: Дрофа, 2008. 495 с.
5. Столяренко Л. Д. Педагогическая психология. Изд. 5-е., испр. Ростов: Феникс, 2008. 542 с.
6. Уколова Е. В. Гененко И.А. Формирование географического мышления при культурологическом подходе. Успехи современного естествознания. Москва, 2011. № 7. С. 31–32.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Побидайло, Н. Г. (2017). РОЛЬ КРАЄЗНАВСТВА У ФОРМУВАННІ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИНИ СВІТУ: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 25-30. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1127