ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ В СИСТЕМІ «КОЛЕДЖ-УНІВЕРСИТЕТ»

  • А. М. Багорка
Ключові слова: професійна підготовка, зміст освіти, фізична культура і спорт, система «коледж- університет»

Анотація

У статі pозглядається проблема професійної підготовки на прикладі майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Наводиться аналіз досліджень, які стосуються структури і змісту підготовки фахівців. Пропонуються основні принципи побудови змісту професійної підготовки в системі «коледж-університет».

Посилання

1. Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). Москва,2009. 448 с.
2. Бим-Бад Б. М. Педагогический энциклопедический словарь. Москва, 2008. 528 с.
3. Бондарєв Д. Фактори, що формують ставлення студентів до фізичного виховання. Молода спортивна наука України: зб. наук. праць. Львів, 2008. Вип. 12, т. 2. С. 24–31.
4. Вишнякова С. М. Профессиональное образование: словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика. Москва, 1999. 538 с.
5. Денисова Н. В. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів в умовах навчально-наукового комплексу «коледж–університет»: дис. ... канд. пед. наук. Харківський національний педагогічний ун-т ім. С. Сковороди. Харків, 2006. 186 с.
6. Казарин Л. А. Многоуровневая система подготовки учителя в университетах. Высшее образование в Росии. 1992. №2. С. 28–32.
7. Коджаспирова Г. М., Коджаспиров А. Ю. Педагогический словарь. Москва, 2003. 176 с.
8. Конох А. П. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців із спортивно-оздоровчого туризму у вищих навчальних закладах: дис. ... докт. пед. наук. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. Київ, 2007.
9. Маслюк Р. В. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в системі «педагогічний коледж – педагогічний університет»: дис... канд. пед. наук. Уманський держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2015.
10. Никулина Е. Построение содержания профессиональной подготовки в магистратуре педагогического вуза. Интернет-журнал «НАУКОВЕДЕНИЕ», вып. 5 (24), сентябрь – октябрь 2014. С.1–28. URL: http://naukovedenie.ru/PDF/29PVN514.pdf
11. Сущенко Л. П. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту: дис. ... докт. пед. наук.Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. Київ, 2003.
12. Тимошенко О. В. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... докт. пед. наук. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Київ, 2009. 35 с.
13. Цехмістр Я. В. Допрофесійна підготовка в системі неперервної професійної освіти: проблеми і пошуки. Київ, 2000. С. 364–391.
14. Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Тернопіль, 2001. Ч. 1. 272 с.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Багорка, А. М. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ В СИСТЕМІ «КОЛЕДЖ-УНІВЕРСИТЕТ». Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 85-90. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1135