ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЯК ГОЛОВНИЙ ФАКТОР МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ

  • Сюефей Хе
Ключові слова: майбутній вчитель хореографії, музична підготовка, педагогічні умови хореографічної підготовки

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття «педагогічні умови» як сукупність взаємоповʼязаних заходів, необхідних для створення цілеспрямованого освітнього процесу під час удосконалення музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії. Визначено педагогічні умови, які сприяють удосконаленню музичної підготовки майбутніх вчителів хореографії. Узагальнено, що педагогічні умови музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії, спрямовані на неперервний процес набуття музичних знань, умінь і навичок. Розкрито та обґрунтовано зміст педагогічних умов удосконалення його музичної підготовки, обʼєднаних у три взаємоповʼязані блоки: ціннісно-мотиваційний, організаційно-методичний, змістовно- технологічний. Констатовано, що оновлення змісту навчальних програм з дисциплін циклу фундаментальної та науково-предметної підготовки, має базуватись на міждисциплінарному характері навчання.

Посилання

1. Аксарина И. Ю. Педагогические условия адаптации выпускников школ на этапе перехода от общего к высшему профессиональному образованию. Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 Москва. 2006.19 с.
2. Атанов Г. А.Деятельностный подход в обучении. Донецк: ЕАИ-Прес, 2001. 59 с.
3. Бібік Н. М., Ващенко Л. С. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. Київ: К.І.С., 2004. 112 с.
4. Бражнич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи, Кривий Ріг, 2001. 238 с.
5. Кремень В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу. Педагогічна і психологічна науки в Україні. 2007. С. 11–24.
6. Левченко М. Г. Хореографічне мистецтво у контексті культурно-освітніх процесів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Полтава, 2006. С. 52–56.
7. Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности. Москва: Знание, 1980. 76 с.
8. Майхнер Х. Е. Корпоративные тренинги. Москва: ЮНИТИ, 2002. 354 с.
9. Максимов В. Г. Технология формирования профессионально-творческой личности учителя. Чебоксары: ЧГПИ, 1996. 115 с.
10. Назарова О. Л. Новые информационные технологии в управлении качеством образовательного процесса в колледже. Информатика и образование. 2003. № 11. С. 79–84.
11. Сисоєва С. О. Проблеми неперервної професійної освіти: тезаурус наукового дослідження: наук. вид. Київ: Основа, 2010. 362 с.
12. Словник-довідник з професійної педагогіки / за ред. А. В. Семенова. Одеса: Пальміра, 2006. 243 с.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Хе, С. (2017). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЯК ГОЛОВНИЙ ФАКТОР МУЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХОРЕОГРАФІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 132-139. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1143