КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ЛІНГВОСАМООСВІТИ

  • О. Л. Шумський
Ключові слова: моделювання, концептуальна модель, обʼєкт, готовність, структурно-функціональний аналіз,принципи, підходи, критерії

Анотація

У статті визначено сутність моделювання дидактичних систем, установлено основні характеристики моделі, перелічено умови її існування й функціонування, схарактеризовано вимоги до відповідності моделі своєму призначенню. Подано перелік та опис етапів алгоритму побудови концептуальної моделі формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти, виявлено роль структурно- функціонального аналізу при її розробці та стрижньові методологічні принципи, що складають підґрунтя цього аналізу. Окреслено компоненти структури означеної моделі.

Посилання

1. Блауберг И. В., Юдин Э. Г.Становление и сущность системного подхода. Москва: Наука, 1973. 272 с.
2. Волкова В. Н., Денисов А. А. Основы теории систем и системного анализа:учеб. для вузов. Санкт-Петербург: СПбГТУ, 1999. 512 с.
3. Стеценко І. В. Моделювання систем: навч. посіб. Черкаси: ЧДТУ, 2010. 399 с.
4. Столяренко О. В., Столяренко О. В. Моделювання педагогічної діяльності у підготовці фахівця: навчально-методичний посібник. Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. 196 с.
5. Щедровицкий П. Г. Очерки по философии образования: статьи и лекции. Москва: Эксперимент, 1993. 358 с.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Шумський, О. Л. (2017). КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ЛІНГВОСАМООСВІТИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 139-145. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1144