ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

  • О. В. Юдіна
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність, Інтернет-ресурси, компʼютерні технології, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У статті розглядається проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з іноземної мови в руслі сучасних тенденцій мовної освіти. Визначено дидактичні та методичні передумови формування у студентів іншомовної компетентності засобами Інтернет-ресурів. Описано дидактичні можливості мережевих технологій для забезпечення ефективності навчального процесу з іноземної мови.

Посилання

1. Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах: колективна монографія / С. Ю. Ніколаєва та ін. / за ред. С. Ю. Ніколаєвої; техн. ред. І. Ф. Соболєвої. Київ: Ленвіт, 2015. 444 с.
2. BiecheleM.,RöslerD., UlrichSt., WürffelN. Internet-Aufgaben. DeutschalsFremdsprache. Stuttgart: ErnstKlettSprachen, 2003. 63 s.
3. LawrenceT. ICTs for Modern Educational and Instructional Advancement: New Approaches to Teaching. New York, NY: Hershey, 2010. 402 p.
4. Електронні засоби навчання іноземних мов студентів: Досвід розробки й апробації: колективна монографія / О. Б. Бігич та ін. / заг. і наук. ред. О. Б. Бігич. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2012. 160 с.
5. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні іноземних мов для професійного спілкування: колективна монографія / Т. І. Коваль та ін. / заг. ред. Т. І. Коваль. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2012. 280 с.
6. Коваль Т. І., Сисоєва С. О., Сущенко Л. П. Підготовка викладачів вищої школи: інформаційні технології у педагогічній діяльності: навч.-метод. посібник. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2009. 380 с.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Юдіна, О. В. (2017). ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 146-152. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1145