МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У СТАНОВЛЕННІ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА

  • С. В. Лозинська
  • Л. В. Капусняк
Ключові слова: духовність, душевність, мораль, моральне виховання

Анотація

У статті аналізується визначальна роль духовності та сформованості моральних цінностей для всебічного розвитку дитини, її становлення як особистості, наділеної високими морально-духовними почуттями та ціннісними орієнтирами.

Посилання

1. Богуш А. Духовність і моральність: виховний контекст. Дошкільне виховання. 2010. № 3. С. 2-4
2. Химич Н. Відроджуємо духовність! Дошкільне виховання. 2010. № 12. С. 3
3. Кононко О. Духовність, душевність, моральність. Дошкільне виховання. 2004. № 4. С. 4
4. Мельничук М. Формування духовних цінностей у дошкільнят. Дошкільне виховання. 2000. № 12. С. 3
5. Лисенко Н. Повернімося до джерел духовності. Дошкільне виховання. 2004. № 4. С. 5
6. Федорова О. В. Федоров М. П. Морально-духовний розвиток дітей дошкільного віку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Мелітополь, 2012. Вип. 8. С. 195-201
7. Лохвицька Л. Моральне виховання: нові чи старі проблеми. Дошкільне виховання. 2012. № 7. С. 12-16
8. Каплуновська О. Моральні бесіди: діяльнісний підхід. Дошкільне виховання. 2015. № 10. С. 11-14
9. Кошелівська О. Між двох полюсів: стимулюємо моральний вибір дитини. Дошкільне виховання. 2002. № 3. С. 9-11
10. Коган І. Шлях моральної досконалості. Психолог дошкілля. 2013. №4. С. 11-12
Опубліковано
2017-12-26
Як цитувати
Лозинська, С. В., & Капусняк, Л. В. (2017). МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У СТАНОВЛЕННІ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 5-11. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1146