ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ФОЛЬКЛОРУ В ГЛОБАЛІЗОВАНОМУ СВІТІ
Анотація
Стаття присвячена комплексному дослідженню фольклорних традицій білоруського народу з позицій етнокультурологічних основ виховання й освіти. Основний зміст статті становить аналіз педагогічних умов, що сприяють формуванню духовно-моральних цінностей нації та особистості, збереження й розвитку національних традицій у глобалізованому світі. Найбільш актуальними з них є: розробка стратегії збереження фольклорних традицій; збереження й розвиток системи культурних установ; взаємодія всіх інститутів соціалізації особистості; сталість, що додає життєву енергію і творчу динамічність фольклорних традицій; освіта як основа формування ціннісних орієнтацій особистості в традиційному етнокультурному середовищі.
Посилання
2. Полякова Е. С. Перманентное развитие личности профессионала в непрерывном музыкально-педагогическом процессе. Музычнае i тэатральнае мастацтва: праблемы выкладання. 2012. № 3 (41). С. 10–13.
3. Margaret L. Schlichting, Alison R. Preston Memory reactivation during rest supports upcoming learning of related content. PNAS. 2014. Vol. 111. № 44. P. 15845–15850.
4. У генетического кода ДНК есть второе значение. Project "IIssiidiology and Science". http://www.iissiidi.org/svzi-s-naukoj/medicina/issledovatelskie-stati/u-geneticheskogo-kodadnk- est-vtoroe-znachenie.html.
5. Степин В. С. Классика, неклассика, постнеклассика: критерии различения. Постнеклассика: философия, наука, культура / отв. ред.: Л. П. Киященко, В. С. Степин. Санкт-Петербург: Мир, 2009. С. 249–295.
6. Морозов А. В. Современные условия функционирования и предпосылки взаимодействия фольклора восточных славян. Славянскія літаратуры ў кантэксце сусветнай: матэрыялы ІХ Міжнар. навук. канф., прысвеч. 70-годдзю філал. фак. Беларус. дзярж. ун- та (Мінск, 15–17 кастр. 2009 г.). Мінск, 2010. Ч. 1 С. 238–244.
7. Леонтьев Д. А. Психология смысла: природа, строение и динамика смысловой реальности. Москва: Смысл, 1999. 487 с.
8. Сагатовский В. Н. Что такое гуманитарное развитие общества? Социально- гуманитарные знания. 2002. № 3. С. 65–83.