ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧІВ КОЛЕДЖУ

  • В. О. Андрєєв
Ключові слова: спілкування, професійно-педагогічне спілкування, етапи спілкування, взаємодія

Анотація

У статті розкрито сутність та значущість понять «спілкування», «професійно-педагогічне спілкування». Показано механізм функціонування професійно-педагогічного спілкування викладачів коледжу. Розкриті етапи та ознаки професійно-педагогічного спілкування. Розглянуто стратегію та тактику взаємодії викладачів коледжу.

Посилання

1. Ботвина Н. В. Міжнародні культурні традиції: мова та етика ділового спілкування: навч. посіб. Київ: АртЕк, 2000. 192 с.
2. Веретенко Т. Г. Комунікативна взаємодія викладача та її вплив на формування особистості студента. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. 2011. № 1 (14). С. 14-17.
3. Кучер А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю. Вища школа: науково-практичне видання. Київ: Знання, 2016. № 6. С. 97-107.
4. Локарєва Г. В., Стадніченко Н. В. Проблеми формування професійного спілкування майбутніх акторів. Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. 2012. № 2 (18). С. 127-131.
Опубліковано
2017-12-26
Як цитувати
Андрєєв, В. О. (2017). ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧІВ КОЛЕДЖУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 53-59. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1154