МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті аналізується авторська поетапна методика формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя. Розглядаються чотири етапи (спонукально-підготовчий, теоретико-накопичувальний, творчо-практичний, оцінювально-результативний). На спонукально-підготовчому етапі основну увагу приділено зміцненню позитивної мотивації майбутніх учителів початкової школи до здійснення діяльності еколого-валеологічного спрямування. На теоретико-накопичувальному етапі формувалася системи еколого- валеологічних знань майбутніх учителів початкової школи. На творчо-практичному етапі розвивали практичну готовність майбутніх учителів початкової школи до еколого-валеологічної діяльності. На оцінювально-результативному етапі – важливі для еколого-валеологічної діяльності професійні й особистісні якості.