ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ СУДНОВИХ ОФІЦЕРІВ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА ДИСЦИПЛІН СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ (ЗА МЕТОДИКОЮ К. РОДЖЕРСА-Р. ДАЙМОНДА)

  • М.І. Бабишена
Ключові слова: психологічна адаптація, професійно значущі якості майбутніх суднових офіцерів

Анотація

У статті подаються особливості вивчення рівня психологічної адаптації майбутніх суднових офіцерів. Показана порівняльна характеристика до формувального етапу дослідження та після нього. Визначено роль психологічної адаптації у формуванні професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів.

Посилання

1. Алексєєва Т. В. Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі : дис. канд. психол. наук : 19.00.01 / Т. В. Алексєєва. – КНУ ім. Тараса Шевченка. ‒ К., 2003. ‒ 204 с.
2. Понятие адаптации и его значение для психологи личности / Г.А. Балл // Вопросы психологии. ‒ 1989. ‒ №1. ‒ С.92-99.
3. Волгина Т. Ю. Адаптация студентов к обучению в педагогическом вузе: трудности, проблемы, пути их решения [Електроний ресурс] / Т. Ю. Волгина // Электронный научный журнал «Вестник Омского государственного педагогического университета». ‒ Вып. 2007. ‒ Режим доступу : www. omsk. edu.
4. Семиченко В. А. Психология деятельности / В. А. Семиченко. - К. : Издатель Ешке А. Н., 2002. - 248 с.
5. Осницкий А. К. Определение характеристик социальной адаптации / А. К. Осницкий // Психология и школа. – 2004. – № 1. – С. 43–56.
Опубліковано
2016-05-31
Як цитувати
Бабишена, М. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ СУДНОВИХ ОФІЦЕРІВ ДО УМОВ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА ДИСЦИПЛІН СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ (ЗА МЕТОДИКОЮ К. РОДЖЕРСА-Р. ДАЙМОНДА). Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 89-95. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1185