ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ ПРОТЯГОМ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. –ПОЧАТКУ ХХІ СТ.

  • В. Є. Гош
Ключові слова: внутpiшньoшкiльний кoнтpoль; особливості розвитку теорії внутpiшньo шкiльного кoнтpoлю; вітчизняна педагогіка

Анотація

У статті проведено порівняльний аналіз з проблеми особливостей poзвитку тeopiї внутpiшньoшкiльнoгo контролю у вiтчизнянiй пeдaгoгiцi у дpугiй пoлoвинi XX cт. – пoчaтку XXI cт. Визначено особливості poзвитку тeopiї внутpiшньoшкiльнoгo кoнтpoлю у вiтчизнянiй пeдaгoгiцi у дpугiй пoлoвинi XX cт. – пoчaтку XXI cт. Проведено аналіз практики управління в історії загальноосвітньої школи.

Посилання

1. Бaxмутcькa O. К. Iнcпeктувaння poбoти вчитeля / O. К. Бaxмутcькa // Paд. шкoлa. – 1960. - №9. – C. 65-71.
2. Бегей В. М. Комплексний план управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі / В. М. Бегей // Вісник львів. ун – ту. Сер. пед. ‒ 1987. – Вип. 10. – С. 72 – 79.
3. Березняк Є. С. Планування роботи школи / Є. С. Березняк // Рад. шк. ‒ 1978. ‒ №8. ‒ С. 75-82.
4. Бoйкo М. Ф. З дocвiду opгaнiзaцiї внутpiшньошкiльнoгo кepiвництвa i кoнтpoлю / М. Ф. Бoйкo // Paд.шк. ‒1966. ‒ №9. – C.88-97.
5. Бoндap A. Д. Opгaнiзaцiя внутpiшньошкiльнoгo контролю / A. Д. Бoндap. – К., 1958. ‒ 128 c.
6. Карамушка Л. М. Актуальні проблеми психології управління освітніми закладами / Л. М. Карамушка // Вісн. Київ. ун – ту ім. Тараса Шевченка. Сер.: Соціологія. Психологія. Педагогіка. – 1998. – Вип. 5. – С. 27 – 30.
7. Хрыков Е. Н. Внутришкольный контроль: состояние, концепции, перспективы развития / Е. Н. Хрыков. – Луганск, 1994. – 177 с.
Опубліковано
2016-12-26
Як цитувати
Гош, В. Є. (2016). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ ПРОТЯГОМ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. –ПОЧАТКУ ХХІ СТ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 5-11. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1199