ФОРМУВАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ
Ключові слова:
компетентність, фізкультурна компетентність, проблеми, майбутні фахівців
Анотація
У статті проаналізовано нормативні документи та науково-педагогічну літературу з метою визначення проблем формування фізкультурної компетентності студентів вищого педагогічного навчального закладу. Автором зʼясовано шляхи вирішення цих проблем. Обґрунтовано взаємозвʼязок теоретичної та практичної підготовки.
Посилання
1. Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року (Розпорядження Кабінету міністрів України від 9 грудня 2015 р. № 1320-р) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1320-2015-%D1%80
2. Харківська А. А. Управління асистентською практикою – найважливіший етап практичної підготовки магістрів / А. А. Харківська // Theory and methods of educational management: електрон. наук. фах. вид. / ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти" НАПН України. – 2015. – Вип. 1. – Режим доступу : http://tme.umo.edu.ua/docs/17/4.pdf
3. Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України (Затверджено наказом Міністерства освіти України від 8.04.1993 № 93 зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти від 20.12.1994 № 351) // Збірник законодавчих та нормативних актів про освіту. Вип. 1. – К., 1994. – 11 с.
4. Загальнодержавна соціальна програма розвитку фізичної культури і спорту на 2013–2017 роки (Постанова Кабінету міністрів України №42251/3/1-12 від 5 грудня 2012 р.) [Електронний ресурс] : Сайт Ліга Закон. Головний правовий портал України. – Режим доступу : http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG21100A.html
5. Стеценко И. А. Педагогическая рефлексия: теория и технология развития [Електронний ресурс] : дис. на соискание учённой степени доктора пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика» / Стеценко Ирина Александровна. – Таганрог, 2006. – Режим доступу : http://diss.rsl.ru/diss/07/0577/070577041.pdf
6. Шиян Б. М. Теоретико-методичні основи підготовки вчителів фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Б. М. Шиян. – К., 1997. – 50 с.
7. Табінська С. О. Модернізація професійно-педагогічної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичного виховання : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Табінська Світлана Олександрівна. – Запоріжжя, 2016. – 285 с.
8. Пономарьова Г. Ф. Система виховної роботи у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / Пономарьова Галина Федорівна. – Сєвєродонецьк, 2016. – 540 с.
2. Харківська А. А. Управління асистентською практикою – найважливіший етап практичної підготовки магістрів / А. А. Харківська // Theory and methods of educational management: електрон. наук. фах. вид. / ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти" НАПН України. – 2015. – Вип. 1. – Режим доступу : http://tme.umo.edu.ua/docs/17/4.pdf
3. Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України (Затверджено наказом Міністерства освіти України від 8.04.1993 № 93 зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти від 20.12.1994 № 351) // Збірник законодавчих та нормативних актів про освіту. Вип. 1. – К., 1994. – 11 с.
4. Загальнодержавна соціальна програма розвитку фізичної культури і спорту на 2013–2017 роки (Постанова Кабінету міністрів України №42251/3/1-12 від 5 грудня 2012 р.) [Електронний ресурс] : Сайт Ліга Закон. Головний правовий портал України. – Режим доступу : http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JG21100A.html
5. Стеценко И. А. Педагогическая рефлексия: теория и технология развития [Електронний ресурс] : дис. на соискание учённой степени доктора пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика» / Стеценко Ирина Александровна. – Таганрог, 2006. – Режим доступу : http://diss.rsl.ru/diss/07/0577/070577041.pdf
6. Шиян Б. М. Теоретико-методичні основи підготовки вчителів фізичного виховання в педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Б. М. Шиян. – К., 1997. – 50 с.
7. Табінська С. О. Модернізація професійно-педагогічної підготовки майбутніх бакалаврів з фізичного виховання : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Табінська Світлана Олександрівна. – Запоріжжя, 2016. – 285 с.
8. Пономарьова Г. Ф. Система виховної роботи у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / Пономарьова Галина Федорівна. – Сєвєродонецьк, 2016. – 540 с.
Опубліковано
2016-12-26
Як цитувати
Соколюк, О. В. (2016). ФОРМУВАННЯ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 61-66. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1207
Розділ
Articles