ДІАЛОГ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • О. М. Тур
Ключові слова: комунікативна компетентність, принцип діалогу, інтерактивна взаємодія, технології комунікативного навчання

Анотація

У статті розглянуто поняття комунікативної компетентності особистості. Визначено принцип діалогу як інтерактивну взаємодію викладача і студентів на основі толерантності, доброзичливості, взаєморозумінні тощо. Окреслено елементи технології комунікативного навчання. Увагу акцентовано на тому, що принцип діалогу обумовлює інтегральність, цілісність комунікативних знань, умінь, навичок, регулює побудову комунікативних стосунків, сприяє комун ікативному навчанню, допомагає свідомо керувати розвитком комунікативних знань, умінь, навичок, підвищує рівень сформованості комунікативної компетентності особистості.

Посилання

1. Сучасний тлумачний словник української мови: 100 000 слів / за заг. ред. В. В. Дубічинського. Х. : ВД «Школа», 2009. 1008 с.
2. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : навч. посібник / В. Л. Ортинський. К. : Центр учбової літератури, 2009. 472 с.
3. Чайка Г. Л. Культура ділового спілкування менеджера : навч. посібн. / Г. Л. Чайка. К. Знання, 2005. 442 с.
4. Власова О. В. Педагогічна психологія : навч. посібни к / О. В Власова. К. : Либідь, 2005. 400 с.
Опубліковано
2016-12-26
Як цитувати
Тур, О. М. (2016). ДІАЛОГ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ДОКУМЕНТОЗНАВСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 116-120. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1215