ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • Н. Ю. Шустова
Ключові слова: професійні якості, майбутній учитель, професійна підготовка, прийоми навчання, формування здатності до професійного саморозвитку

Анотація

У статті розглянуто окремі аспекти використання дидактичних прийомів у процесі формування професійних якостей майбутніх учителів. Проаналізовано зміст понять «професійні компетентності», «професійні якості» та «професійні якості педагога». Виділено та обґрунтовано дидактичні прийоми формування певних видів професійних якостей студентів педагогічних навчальних закладів. Наведено приклади використання власних дидактичних прийомів та прийомів, описаних у науково-методичній літературі, для забезпечення умов формування професійних якостей учителів.

Посилання

1. Андрущенко В. П. Формування особистості вчителя в сучасних умовах / В. П. Андрущенко, І. В. Табачек // Політ. Менеджмент. – 2005. – № 1. – С. 58-69.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко – К. : Либідь, 1997. – 375 с.
3. Душков Б. А. Психология труда, профессиональной, информационной и организационной деятельности : словарь / Б. А. Душков, А. В. Королев, Б. А. Смирнов. – 3-е издание. – Москва : Академический проект : Фонд «Мир», 2005. – 848 с.
4. Кузьмина Н. В. Способности, одаренность, талант учителя / Н. В. Кузьмина. – Л. : Знание, 1985. – 32 с.
5. Любчак Л. В. Формування професійно-значущих якостей майбутніх учителів у процесі вузівської підготовки / Л. В. Любчак // Наука і сучасність : Збірник наукових праць Національного педагогічного ун-ту ім. М. П. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 1. – С. 122-129.
6. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова – М. : Фонд “Знание”, 1996. – 312 с.
7. Матяш О. І. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики до навчання учнів геометрії : Монографія / О. І. Матяш. – Вінниця : ФОП Легкун В. М. , 2013. – 445 с.
8. Мойсеюк Н. Є. Педагогіка : навчальний посібник / Н. Є. Мойсеюк. – 5-є вид., доповнене і переробл. – К. : 2007. – 656 с.
9. Митина Л. М. Учитель как личность и профессионал (Психологические проблемы) / Л. М. Митина. – М. : Дело, 1994. – 215 с.
10. Фонарев А. Р. Психологические особенности личностного становлення профессионала / А. Р. Фонарев. – М. : из-тво НПО«МОДЕК», 2005. – 560 с.
11. Шадриков В. Д. Деятельность и способности / В. Д. Щадриков. – М. : Логос, 1994. – 315 с.
Опубліковано
2016-12-26
Як цитувати
Шустова, Н. Ю. (2016). ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 137-145. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1218