АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ» У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ

  • В. В. Яценко
Ключові слова: компетентність, економічна компетентність, проблеми, міжпредметні звʼязки

Анотація

Важливою проблемою постає на сучасному етапі розвитку вищої педагогічної освіти запровадження розробки змісту навчальних програм професійної освіти вчителів на основі компетентнісного підходу замість традиційного когнітивного підходу. Опитування вчителів шкіл, методистів, викладачів педагогічних ВНЗ, студентів, практичне спостереження за уроками вказують на необхідність широкої інтеграції між циклами соціально-економічної, гуманітарної, психолого-педагогічної, техніко-технологічної та науково-дослідницької підготовки, відсутність або низький рівень якої призводить до необґрунтованого зменшення міжпредметних звʼязків на практиці.

У навчальному курсі економічної теорії, висвітлено окремі питання сутності економічних процесів та їх звʼязки з трудовою та професійною діяльністю людини. Але деякі питання мають дублювання у різних предметах, а певні елементи економічної компетентності недостатньо висвітлені у змісті навчальних програм.

Посилання

1. Алексюк А. М. Основні технології навчання в сучасній вищій школі України. Деякі питання теорії і практики / А. М. Алексюк // Технології навчання. – Рівне, 1999. – С. 25–32.
2. Аксьонова О. В. Методика викладання економіки. Навчальний посібник / О. В. Аксьонова / – К. : КНЕУ, 1998. – 280 с.
3. Бицюра Ю. Формування основ економічної компетентності учнів / Ю. Бицюра // 3авуч. – 2006. – № 20–21. – С. 4–5.
Опубліковано
2016-12-26
Як цитувати
Яценко, В. В. (2016). АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ» У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 152-158. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1220