ПОРУШЕННЯ СЛУХУ І МОВЛЕННЯ ЯК ФАКТОРИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЮ РУХОВОЇ ФУНКЦІЇ СЛАБОЧУЮЧИХ ШКОЛЯРІВ

  • І.М. Ляхова

Анотація

ПОРУШЕННЯ СЛУХУ І МОВЛЕННЯ ЯК ФАКТОРИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЮ РУХОВОЇ ФУНКЦІЇ СЛАБОЧУЮЧИХ ШКОЛЯРІВ

Посилання

1. Дьячков А.И. Воспитание и обучение глухонемых детей. – М.: АПН РСФСР, 1957.
2. Колесник І.П. Сутність комплексного підходу до соціального виховання і спеціального навчання глухих школярів // Питання оптимізації навчання і виховання дітей з вадами слуху: Зб. наук. праць. – К.: ТОВ ,,Міжнародна фінансова агенція”, 1998.
3. Виготский Л.С. Избранные психологические исследования. – М.: АПН РСФСР, 1956.
4. Боскис Р.М. Глухие и слабослышащие дети. – М.: АПН РСФСР, 1963.
5. Луцько К.В. Слово та символ у системі формування інтелектуальної діяльності глухої дитини // Дефектологія. – 1999.- № 3.- К.: Педагогічна преса.
6. Аушев С. Развитие познавательной деятельности глухих на занятиях по развитию слухового восприятия // Шляхи розвитку здібностей дітей з особливими потребами: Зб. наук. Праць. – Київ – Запоріжжя. Ч. ІІ. 1999.
7. Гозова А.П. Психология трудового обучения глухих. – М.: Педагогика, 1979.
8. Бернштейн Н.А. Очерки по физиологии движений и физиологии активности. – М.: Медицина, 1966.
9. Кольцова М.М. Двигательная активность и развитие функций мозга ребенка. – М.: Педагогика, 1973.
10. Дзюрич В.В. Роль слова в развитии движений у глухих школьников: Дис. … канд. пед. наук. – Минск, 1970.
11. Козленко М.П. Фізичну культуру – в побут школярів. – К.: Радянська школа, 1979.
12. Дьячков В.М., Клевенко В.М. Совершенствование технического мастерства спортсменов. – М.: ФИС, 1967.
13. Кокарев Б.В., Белоусова З.И. Особенности психодиагностики и коррекции трудных психических состояний спортсменов в период подготовки к ответственным стартам. – Запорожье, 1998.
14. Байкина Н.Г. Коррекционные основы физического воспитания глухих школьников: Автореф. дис. … докт. пед. наук. – М., 1992.
15. Ляхова И.Н. Коррекционное значение гимнастики в учебно-педагогическом процессе по физическому воспитанию глухих школьников младших классов: Дис. … канд. пед. наук. – М., 1992.
16. Ковшова И.В. Коррекционное значение дыхательной гимнастики для детей-инвалидов с нарушением слуха и патологией органов дыхания: Дис. … канд. пед. наук. – Одесса, 1997.
17. Мартинчук О.В. Стан мовленнєвих умінь і навичок глухих учнів під час вивчення дієслова // Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху: Зб. наук. Праць. – К.: ТОВ ,,Міжнародна фінансова агенція”, 1998.
18. Засенко В.В. До концепції стандартів освіти осіб з вадами слуху // Дефектологія. – 2000.- № 4.- К.: Педагогічна преса.
19. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М., 1975.
Опубліковано
2002-07-09
Як цитувати
Ляхова, І. (2002). ПОРУШЕННЯ СЛУХУ І МОВЛЕННЯ ЯК ФАКТОРИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЮ РУХОВОЇ ФУНКЦІЇ СЛАБОЧУЮЧИХ ШКОЛЯРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 65-68. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1639