ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ МЕТОДИК ДІАГНОСТУВАННЯ НАУЧУВАНОСТІ
Ключові слова:
діагностика, научуваність, методики діагностування научуваності, біоінформація
Анотація
У статті розглянуто основні аспекти діагностування научуваності, різні підходи до вирішення питань розробки методик діагностування научуваності, проблему впливу научуваності на людину.
Посилання
1. Передовий педагогічний досвід: теорія і методика. – К.: Радянська школа,1990. –141с.
2. Нові технології виховання: Збірка наукових статей. – К; 1995. – 156с.
3. Краткий психологический словарь / Под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского, М., 1990. - С. 242.
2. Нові технології виховання: Збірка наукових статей. – К; 1995. – 156с.
3. Краткий психологический словарь / Под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского, М., 1990. - С. 242.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Почерніна, О. (2005). ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ МЕТОДИК ДІАГНОСТУВАННЯ НАУЧУВАНОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 81-85. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1676
Розділ
Articles