ТЕХНОЛОГІЇ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ
Ключові слова:
превентивне виховання, технологія, превентивна діяльність, майбутній педагог
Анотація
У статті наведено різні технології превентивного виховання учнів, акцентується увага на технології стимулювання до превентивної діяльності майбутніх педагогів. Вказано компоненти превентивної діяльності, які впливають на технології превентивного виховання учнів.
Посилання
1. Абрамова Г.С. Практическая психология: Учебник для студентов вузов. – 4-е изд., перераб. и доп. – Екатеринбург: Деловая книга, 1999. – 512.
2. Беличева С.А.Основы превентивной психологии. – М: Редакционно-изд. Центр Консорциума «Социальное здоровье России», 1993. – 199 с.
3. Заверико Н.В. Рівний-рівному: Технологія модульного навчання волонтерів-підлітків. – Запоріжжя, 2001. – 40 с.
4. Концепція превентивного виховання дітей та молоді. Затверджено Президією АПН України 25.02.98 р. Протокол №1-7/3-21 //Учитель. - №1-3. – 2000. – с.6-11.
5. Оржеховська В.М., Пилипенко О.І., Андрущак Л.І. Концепція освіти “рівний-рівному” щодо здорового способу життя серед молоді України. – К., 2001. – 21 с.
6. Степанов С.Ю. Организация развивающего проблемно-рефлексивного полилога в процессе группового творчества // Творчество и педагогика. – М.: ИФАН, 1988. – Т.IV. – С. 125-128.
7. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія /С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк та ін. За ред. С.О. Сисоєвої. - К.: ВІПОЛ, 2001. – 502 с.
2. Беличева С.А.Основы превентивной психологии. – М: Редакционно-изд. Центр Консорциума «Социальное здоровье России», 1993. – 199 с.
3. Заверико Н.В. Рівний-рівному: Технологія модульного навчання волонтерів-підлітків. – Запоріжжя, 2001. – 40 с.
4. Концепція превентивного виховання дітей та молоді. Затверджено Президією АПН України 25.02.98 р. Протокол №1-7/3-21 //Учитель. - №1-3. – 2000. – с.6-11.
5. Оржеховська В.М., Пилипенко О.І., Андрущак Л.І. Концепція освіти “рівний-рівному” щодо здорового способу життя серед молоді України. – К., 2001. – 21 с.
6. Степанов С.Ю. Организация развивающего проблемно-рефлексивного полилога в процессе группового творчества // Творчество и педагогика. – М.: ИФАН, 1988. – Т.IV. – С. 125-128.
7. Педагогічні технології у неперервній професійній освіті: Монографія /С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк та ін. За ред. С.О. Сисоєвої. - К.: ВІПОЛ, 2001. – 502 с.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Приходько, В. М. (2005). ТЕХНОЛОГІЇ ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 85-90. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1677
Розділ
Articles