ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

  • В.В. Томашевський
Ключові слова: особливості, молодші школярі, організація творчої роботи

Анотація

Стаття присвячена особливостям організації творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі і має на меті надати методичну допомогу вчителям середніх загальноосвітніх, художніх та мистецьких навчальних закладів.

Посилання

1. Выготский Л.С. Психология искусства. – М.: Искусство, 1965. – 392 с.
2. Громов Е.С. Природа художественного творчества. – М.: Просвещение, 1986. – 237 с.
3. Игнатьев Е.И. Психология изобразительной деятельности детей. – М.: АПН РСФСР, 1959. – 190 с.
4. Лук А.Н. Юмор, остроумие, творчество. – М.: Искусство, 1972. – 183 с.
5. Неменский Б.М. Мудрость красоты. – М.: Просвещение, 1987. – 255 с.
6. Пономарев Я.А. Психология творчества и педагогика. – М.: Педагогика, 1976. – 280с.
7. Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М.: МГУ, 1972. – 576 с.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Томашевський, В. (2005). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 104-111. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1680