ФУНКЦІЇ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬОГО СВІТОГЛЯДУ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Ключові слова:
особистість, художній світогляд, мистецтво
Анотація
Стаття присвячена художньому розвитку особистості, зокрема формуванню її художнього світогляду. Особлива увага приділена можливостям мистецтва як основи формування художнього світогляду особистості.
Посилання
1. Мистецька школа в системі національної освіти України: Навчально-методичний посібник / Ред. колегія: Голод І.В. (відп. ред.), Голубець О.М., Варламова Т.Б. – Львів: Видавництво „Брати Сиротинські і К”, 1999. – 204 с.
2. Мартьянова Г. Взаємодія мистецтв у поліхудожньому розвитку учнів // Рідна школа. – 2001. - № 5. – С. 59-62.
3. Нев’ярович Н.Ю. Зарубіжна література та культура ХХ століття (Методологія. Критика. Методика): Монографія. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2003. – 174 с.
2. Мартьянова Г. Взаємодія мистецтв у поліхудожньому розвитку учнів // Рідна школа. – 2001. - № 5. – С. 59-62.
3. Нев’ярович Н.Ю. Зарубіжна література та культура ХХ століття (Методологія. Критика. Методика): Монографія. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2003. – 174 с.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Артюхова, О. (2005). ФУНКЦІЇ МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ ХУДОЖНЬОГО СВІТОГЛЯДУ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 13-18. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1686
Розділ
Articles