ЗАСТОСУВАННЯ МОДИФІКОВАНИХ ДІЛОВИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗІ СТУДЕНТАМИ І МАҐІСТРАНТАМИ

  • К.Л. Крутій
  • Н.В. Маковецька
Ключові слова: модифіковані ділові ігри, операційні ігри, бліц-ігри, рольові, професійні ігри

Анотація

Статтю присвячено проблемі застосування модифікованих ділових ігор у навчальному процесі вищого навчального закладу. Ігри розглянуто з точки зору їх класифікації, з’ясовано особливості та цілі проведення кожного виду ігор, акцентовано увагу на тому, що в практичній роботі зі студентами і маґістрантами використання модифікацій ділових ігор може підвищити творчу активність, бажання створювати нові розробки.

Посилання

1. Агапова О.В. и др.Уроки для взрослых: Пособие для тех, кто работает в системе образования взрослых. – СПб.: Тускарора, 2003. – 68 с.
2. Давыдов Н.А., Бойченко Н.А. Как быстро научиться и эффективно обучать специалистов. – Симферополь: Таврия, 1992. – С.18-38.
3. Озеркова И. Ролевые игры как технология самовоспитания// Школьные технологии: научно – практический журнал для школьного технолога (завуча). – 2000. - №1. – С.182 – 189.
4. Организация и методика проведения деловых совещаний: Учебное пособие/ Сост. А.Г. Елисеев. – К.: МАУП, 1995. – С.21 – 34.
5. Проектирование деловых игр // Практикум по общей экспериментальной и прикладной психологии. Под ред. А.А. Крылова и С.А. Маничева. – СПб: Питер, 2000. – С.465 – 471.
6. Пугачев В.П. Тесты, деловые игры, тренинги в управлении персоналом: Учебник для студентов вузов. – М.: Аспект Пресс, 2000. – С.39-52.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Крутій, К., & Маковецька, Н. (2005). ЗАСТОСУВАННЯ МОДИФІКОВАНИХ ДІЛОВИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗІ СТУДЕНТАМИ І МАҐІСТРАНТАМИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 60-66. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1694