ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОЇ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  • К.М. Чертова
Ключові слова: виховання, особистість, виховні впливи

Анотація

У статті надається аналіз педагогічної і соціально-педагогічної літератури з питань теоретичної спадщини і практичного досвіду видатного педагога-гуманіста В.Сухомлинського, значення його вкладу в соціально-педагогічну теорію розуміння соціальної сутності виховання.

Посилання

1. Кочубей Т.Д. Філософія дитинства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Центральний ін-т післядипломної пед. освіти АПН України. – К., 2001. – 18 с.
2. Кравцов В.О. Принцип природовідповідності виховання у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Криворізький держ. пед. ун-т. – Кривий Ріг, 2001. – 19 с.
3. Кіндрат В.К. Проблема патріотичного виховання підлітків у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ін-т педагогіки АПН України. – К., 1998. – 16 с.
4. Семез А.А. Виховання моральних цінностей молодших школярів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Кіровоградський держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. – Кіровоград, 1998. – 18 с.
5. Дуда О.О. Самовиховання школярів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ін-т педагогіки АПН України. – К., 2001. – 19 с.
6. Калмиков Г.В. Проблеми взаємин між особою і колективом у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ін-т педагогіки АПН України. – К., 2000. – 18 с.
7. Остапйовська Т.Т. Форми організації позакласної навчально-виховної діяльності учнів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 /АПН України. – К., 1996. – 16 с.
8. Сухомлинский В.А. Проблемы воспитания всесторонне развитой личности // Избр. произв.: В 5 т. – Т. 1. – К.: Рад. шк., 1979. – С. 59 – 220.
9. Сухомлинский В.А. Методика воспитания коллектива // Избр. произв.: В 5 т. – Т. 1. – К.: Рад. шк., 1979. – С. 427 – 668.
10. Сухомлинский В.А. Как воспитать настоящего человека // Избр. произв.: В 5 т. – Т. 2. – К.: Рад. шк., 1979. – С. 159 – 446.
11. Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям // Избр. произв.: В 5 т. – Т. 3. – К.: Рад. шк., 1980. – С. 7 – 300.
12. Сухомлинский В.А. Сто советов учителю // Избр. произв.: В 5 т. – Т. 2. – К.: Рад. шк., 1979. – С. 447 – 698.
13. Об организации школ интернатов. Постановление ЦК КПСС и Совета Министров СССР. 15 сентября 1956 г. // Народное образование в СССР: Сб. документов. 1917 – 1973 гг. – М.: Педагогика, 1974. – С. 247 – 249.
14. О мерах по развитию школ-интернатов в 1959 – 1965 гг. Постановление ЦК КПСС и Совета Министров СССР. 26 мая 1959 г. // Народное образование в СССР: Сб. документов. 1917 – 1973 гг. – М.: Педагогика, 1974. – С. 254 – 255.
15. Сухомлинский В.А. К вопросу об организации школ-интернатов // Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ – ХХ ст.): Хрестоматія / Упор. Л.Д. Березівська та ін. – К.: Наук. світ, 2003. – С. 393 – 402.
16. Сухомлинский В.А. Общество и учитель // Избр. произв.: В 5 т. – Т. 5. – К.: Рад. шк., 1980. – С. 115 – 129.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Чертова, К. (2005). ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОЇ СУТНОСТІ ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 108-113. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1703