ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ

  • А.М. Гльоза
Ключові слова: сім’я, сімейна політика, методична робота, професіональна функція

Анотація

У статті автор зазначає, що в системі внутрішньошкільної методичної роботи необхідно здійснювати спеціальну соціально-педагогічну роботу з сім’єю, яка враховує її тип, особливості зв’язків із зовнішнім середовищем, специфіку внутрішніх стосунків.

Посилання

1. Зміст та форми просвітницької роботи з батьками // Український державний центр соціальних служб для молоді. – К., 2000. – С.18.
2. Кобзар Б. Педагогічні системи, педагогічні процеси й педагогічні технології // Наукові записки. – Вип. 32.4.1. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. - С.12-17.
3. Оржеховська В.М. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх. – К., 1996. – С. 40-85.
4. Приходько В.М. Анімація підготовки майбутніх вчителів до превентивного виховання учнів із неблагополучних сімей // Вісник Запорізького державного університету: Збірник наукових статей. Педагогічні науки. – Запоріжжя: ЗДУ, 2002. – С. 81 – 86.
5. Титаренко І. Підвищення професійної компетентності вчителя щодо проведення соціально-педагогічної роботи з батьками // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – Науково-методичний журнал. – 2004. – Вип. 3. – С.102 – 110.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Гльоза, А. (2006). ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 38-45. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1711