СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, КАНАДИ, ФРАНЦІЇ

  • М. І. Приходько
  • І. В. Василенко
Ключові слова: виховання, громадянськість, студентське самоврядування, громадянські цінності, демократичні традиції

Анотація

У статті проаналізовано різні форми діяльності студентських організацій провідних країн загальноєвропейського простору. Зроблено висновок, що студентське самоврядування у вищих навчальних закладах цих країн є важливим фактором формування потенційних лідерів, реальним показником цивілізованості суспільства, утвердження в ньому демократичних начал.

Посилання

1. Heater Derek Citizenship. The civic ideal in world history, politics and education. – Manchester, New York: Manchester University Press, 2004 (1st ed. –1990). – 388 p.
2. Reisenberg P. A history of citizenship. Sparta to Washington. – Malabar (Fl.): Krieger Publ. Co., 2002. – 182 p.
3. Студентське самоврядування як невід’ємна складова демократизації школи // Методичні рекомендації МОН України від 29.07.05 № 1/9 – 396: „Освіта України”, № 59-60. 12 серпня 2005 р. – С. 12-13.
4. McKillop A. B. Matters of mind: the universities of Ontario, 1791-1951. – Toronto, Buffalo, London: University of Toronto Press, 1994. – 716 p.
5. Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності //Шлях освіти. – 2000. - №3. – С. 7-13.
6. Приходько М.І. Є чого повчитися і нам. Учнівське самоврядування в сучасній зарубіжній школі // Рад. школа. – 1990. - №10. – С. 89-91.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Приходько, М. І., & Василенко, І. В. (2006). СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, КАНАДИ, ФРАНЦІЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 160-165. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1727