ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ ТА НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ
Ключові слова:
самоконтроль, уміння та навички самоконтролю, умови, дидактичні умови, методи та прийоми формування самоконтролю, рівні самоконтролю
Анотація
У статті розглядаються дидактичні умови і практичні методи формування в учнів умінь і навичок самоконтролю в процесі навчально-пізнавальної діяльності.
Посилання
1. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – М.: Университетское, 1990. – 560 с.
2. Ительсон Л.Б. Об особенностях формирования самоконтроля при производственном обучении // Вопросы психологии – 1961. – № 2. – С. 8.
3. Контроль и самоконтроль как стимулы учебной деятельности / Анищенко А.П., Делова О.В., Дудников С.В.// Юбилейный сборник научных трудов молодых ученых и студентов РГАФК. – М., 1998. – С. 10.
4. Концепція самоорганізації і розвитку особистості учня у навчально-виховному процесі // Рад. школа – 1993. – № 8. – С. 53.
2. Ительсон Л.Б. Об особенностях формирования самоконтроля при производственном обучении // Вопросы психологии – 1961. – № 2. – С. 8.
3. Контроль и самоконтроль как стимулы учебной деятельности / Анищенко А.П., Делова О.В., Дудников С.В.// Юбилейный сборник научных трудов молодых ученых и студентов РГАФК. – М., 1998. – С. 10.
4. Концепція самоорганізації і розвитку особистості учня у навчально-виховному процесі // Рад. школа – 1993. – № 8. – С. 53.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Серьогіна, І. (2006). ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ ТА НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 184-189. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1731
Розділ
Articles