ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МУЗИКИ ОСНОВНИМИ ФОРМАМИ СПІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ

  • Т.Г. Борисенко Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський гуманітарний університет»
Ключові слова: організація, спільна навчальна діяльність, професійна підготовка, педагогічні умови, творчість

Анотація

У статті запропоновані форми організації творчої спільної діяльності школярів на уроках музики під час вивчення музичної грамоти, хорового співу, слухання музики, при виконанні творчих завдань.

Посилання

1. Педагогічний словник / За ред. М.Д. Ярмаченка. – К.: Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
2. Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред. В. Давыдова. – М.: Педагогика, 1991. – 480 с.
3. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. – М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб: Питер Ком, 1999. – 720 с.
5. Амонашвили Ш.А. Размышления о гуманной педагогике. – М.: Знание, 1996. – 494 с.
6. Рыданова И.И. Основы педагогического общения. — Минск: Изд-во Белорус. гос. ун-та, 1998. – 140 с.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Борисенко, Т. (2007). ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МУЗИКИ ОСНОВНИМИ ФОРМАМИ СПІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 28-34. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1792