ОСНОВНІ ІДЕЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ІВАНА ОГІЄНКА-МИТРОПОЛИТА ІЛАРІОНA

  • А.А. Марушкевич Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: науково-педагогічна спадщина, система, методологія, рідномовна освіта, добір кадрів, самоудосконалення, концепція

Анотація

У статті розглядаються основні ідеї науково-педагогічної спадщини Івана Огієнка-митрополита Іларіона, які стосуються методології наукового пошуку, забезпечення навчально-виховного процесу, формування особистості громадянина України, управління навчальним закладом тощо. Розкриваються перспективні напрями реалізації ідей.

Посилання

1. Гудзій Ю. З життя Кам’янець-Подільського університету // Наша культура. – 1936. – №4 (13). – С. 231-294.
2. Митрополит Іларіон. Мої проповіді. – Вінніпег: Вид. тов. „Волинь”, 1973. – 119 с.
3. Іларіон. Служімо своєму народові! Блаженна людина, що любить народ свій / Слово преосвященнішого архиєпископа Холмського і Підляського на III з’їзді деканів дня 10 лютого 1942 року. Скорочений запис секретаря. – Холм, 1942. – С. 17.
4. Сербенська О. Мовна особистість і шляхи її формування в інтерпретації професора Івана Огієнка // Тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої 110-річчю від дня народження професора Івана Огієнка (26-27 травня 1992 року) “І. Огієнко. Незабутні імена науки”. – Львів: ЛДУ, 1992. – С. 171-178.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Марушкевич, А. (2007). ОСНОВНІ ІДЕЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ІВАНА ОГІЄНКА-МИТРОПОЛИТА ІЛАРІОНA. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 118-124. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1802